Licitatie Publica - INT Sighetu Marmatiei, str. Teplitei
Anunt de participare (utilitati) numarul 118164/29.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel. 0264-205435, Email: [email protected], Fax: 0264-205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SDEE Baia Mare
Adresa postala: str. Victoriei nr. 64, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430142, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Contractarea si Urmarirea Lucrarilor de Investitii, Tel. 02626-205829, In atentia: ing. Pop Mihai, Email: [email protected], Fax: 0262-205704
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SDEE Baia Mare
Adresa postala: str. Victoriei nr. 64, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430142, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Contractarea si Urmarirea Lucrarilor de Investitii, In atentia: ing. Pop Mihai, Email: [email protected], Fax: 0262-205704
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SDEE Baia Mare
Adresa postala: str. Victoriei nr. 64, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430142, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Contractarea si Urmarirea Lucrarilor de Investitii, In atentia: ing. Pop Mihai, Email: [email protected], Fax: 0262-205704
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
INT Sighetu Marmatiei, str. Teplitei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Sighetu Marmatiei, zona str. Teplitei, jud. Maramures
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Lucrari la PTA 30, 20/0, 4 kV ? 400 kVA
Redistribuirea plecarilor din cutiile de distributie si refacerea coloanelor plecari.
2. Realizare racord 20 kV si PTA nou 20/0, 4 kV ? 250 kVA
Realizare racord aerian 20 kV cu conductor torsadat 20 kV, 3x1x35+50Ol din LEA 20 kV existenta statia Sighet 1 ? Costiui, racord catre PTA 30, in lungime de 485 m, pe stalpi comuni cu LEA 0, 4 kV.
3. Lucrari pe LEA 0, 4 kV existenta
Se inlocuiesc conductoarele aluminiu neizolate cu conductoare torsadate. Pentru iluminatul public este prevazut conductor nou, tip TYIR16+25 mmp. Stalpii de lemn de bransament se vor inlocui cu stalpiSE 4 noi.
4. Adaptarea bransamentelor la noua retea
In zonele in care se executa montarea conductorului torsadat, se vor adapta bransamentele la noua retea, 202 bucati monofazate si 4 bucati trifazate. Se vor inlocui 18 stalpi de lemn de bransament cu stalpi SE 4 noi.
5. Adaptarea corpurilor de iluminat public
Pe stalpii 1 si 21 se vor monta cate un punct de aprindere iluminat public trifazat alimentat din PTA 30 si cel nou proiectat, echipate cu ceas comutatie cu acumulator, contor CET 100 A si contactor USOL 100 A pe circuitul principal.
6. Sectionarea retelelor
Se vor monta cutii noi de sectionare pe stalpii nr. 8, 18a, 76 si 81 echipate cu SIST 201/1, MPR 100 A, legate la o priza de pamantare de maxim 4 ohmi.
7. Defrisari
Se vor realiza defrisari pe str. Teplitei intre PTA proiectat si nivelul liniei 0, 4 kV si 20 kV proiectata, unde avem vegetatie abundenta.
8. Inscriptionarea stalpilor
Toti stalpii LEA 0, 4 kV si LEA 20 kV se vor inscriptiona.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini atasat prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 418, 313.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 6000 RON (respectiv 3000 RON pt. IMM-uri).Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului (5% pentru IMM-uri).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii. Plata la 120 de zile de la confirmarea facturii inregistrate la autoritatea contractanta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, valabil la data licitatiei. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, pentru ultima luna incheiata financiar. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Bilantul contabil la 30.06.2010.Declaratii bancare privind bonitatea.
Informatii privind situatia financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Declaratie de exclusivitate si disponibilitate pentru RTE.Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente necesare executarii lucrarii. Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in sistemul SEAP pt.a putea licita electronic. Numarul de runde ale licitatiei electronice 1 runda, durata rundei 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SDBM 4/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2011 11:00
Locul: Sediul SDEE Baia Mare, str. Victoriei nr. 64, Baia Mare, cod postal 430142, Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SDEE Baia Mare
Adresa postala: str. Victoriei nr.64, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430142, Romania, Tel. 0262-205745, Fax: 0262-205704
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2011 07:31