Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intarirea capacitatii Comisiei Nationale de Prognoza, Ministerului Finantelor Publice si Cabinetului Primului-Ministru pentru proiectarea politicilor economice si evaluarea impactului lor


Anunt de participare numarul 36236/17.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MinisterulFinantelor Publice
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr. 44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare ( OPCP ), Tel.+40 21 326.55.55 int. 116, In atentia: Mircea Carlan, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.30, +40 21 326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr. 44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+40 21 326.55.55 int. 540, In atentia: Mihaela Bobeanu, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.30, +40 21 326.87.09
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intarirea capacitatii Comisiei Nationale de Prognoza, Ministerului Finantelor Publice siCabinetului Primului-Ministrupentru proiectarea politicilor economice si evaluarea impactului lor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul consultantului
Sediul Comisiei Nationale de Prognoza
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general este de a intari capacitatea Guvernului din Romania, in special capacitatea CNP, a Ministerului de Finante si a Cabinetului Primului Ministru de a schita politici economice si de a evalua impactul lor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74543000-7 - Servicii de perfectionare a personalului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare 12.000 Euro- garantie de buna exectie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri nerambursabile Phare 2005- plata conform normelor MFP - OPCP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 3- Formular 4
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent;
- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil)
- Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).
- Cazier judiciar pentru persoana/ persoanele autorizate.
- Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinteIn cazul unui ONG se vor depune si urmatorele documente:
- Certificat emis de Registrul Persoanelor juridice de pe linga Curtea Districtuala ca nu se afla in dizolvare- Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata (de exp. Statut, Act Constitutiv, altele
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcifra de afaceri pentru anii 2004, 2005, 2006)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri a ofertantului, mai mare de 100.000 de Euro pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) a finalizat proiecte in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei), in domeniul prognozei macroeconomice
2. Personal expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului trebuie sa indeplineasca cerintele minime mentionate in caietul de sarcini la punctul 6.2.1.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. cel putin 1 proiect2. 4 experti cheie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
oferta tehnica
49%
Descriere:
2.
oferta financiara (exclusiv TVA)
51%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
OPCP nr.872275/16.10.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S60-073658 din 27.03.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2007 12:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare PHARE Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, cod postal: 0306
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare RO2005/017-553.05.01
VI.3) Alte informatii
Prezentul Anunt de participare relanseaza cu modificari si completari procedura publicata pe www.e-licitatie.ro prin Anuntul de participare nr.29625
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP Departamentul Juridic
Adresa postala: B-ul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2007 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer