Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intarirea capacitatii de auditare a sistemelor si procesului de control intern


Anunt de participare numarul 112481/08.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala:  Bd. Carol I nr 2-4, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020921, Romania, Punct(e) de contact:  MADR, Bd. Carol I nr 2-4, sector 3, Tel. (+4) 021.3072.404, In atentia:  -, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021.3078.606, Adresa internet (URL):  www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intarirea capacitatii de auditare a sistemelor si procesului de control intern
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general il reprezinta intarirea capacitatii administrative a Autoritatii de Audit de a-si exercita atributiile in domeniul auditului de certificare a FEADR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72810000-1 - Servicii de audit informatic (Rev.2)
72150000-1-Servicii de consultanta informatica in audit si servicii de consultanta pentru hardware (Rev.2)
79212000-3-Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii privind intarirea capacitatii Autoritatii de Audit-Organism de Certificare pentru FEADR - pentru auditarea sistemelor informatice si a sistemelor de management si control intern din cadrul entitatilor auditate? , conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 664, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 53.280 LEI (instr garantare emis soc. bancara/soc. de asig).Garantia buna executie: 10% din pretul contract semnat, fara TVA (instr garantare emis soc. bancara/soc de asig).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este cofinantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul Programului National pentru Dezvoltare Rurala (fonduri comunitare).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, care prevede contributia partilor sociale ale asociatilor si durata de valabilitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl de eligibilitate
Cazier judiciar pt admin care semneaza decl eligib (orig sau copie certificata de ofertant cf cu orig, semnata si stampilata) valab la data deschiderii ofertelor.
Decl privind neincadrarea la art.181
Certif de atestare fiscala (orig sau copie certif de ofertant cf cu orig, semnata si stamp) valab la data deschiderii ofertelor.
Certif privind plata impozitelor si taxelor locale, valab la data deschiderii ofertelor (orig sau copie certif de ofertant cf cu orig, semnata si stamp).
Pt pers jurid straine: Doc edificatoare, elib. in tara de origine/rezident (certif, caziere judiciare, alte doc echiv)
Decl privind calitatea de participant la procedura; Certif de participare la licitatie cu oferta independenta.
Imputernicire de semnatura pt pers/persoanele autorizate sa semneze oferta, doc ofertei si contractul.
Certif constatator - Of Reg Com (orig sau copie legalizata) cu identificarea in ob de activit al ofert. a codurilor CAEN: 6920 ? Activit de contab si audit financiar; consultanta in domeniul fiscal si 6202 - Activit de consultanta in tehnologia informatiei.
Certif de inreg. - ORC (copie leg);
Pt pers fiz romane - autorizare de functionare/doc justificative din care sa rezulte ca are capacitate de exercitare a activit (orig sau copie leg);
Pt pers jurid/fiz straine: doc relevante cu privire la forma de inreg ca pers jurid/fiz, valab la data deschiderii ofertelor.Detalii in sect. I - Fisa de date a achizitiei din doc de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Se vor prezenta Bilanturile Contabile pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina).
b) Se va completa si se va depune Formularul nr. 9- Informatii generaleMedia cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani (2007, 2008, 2009).
Media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 (trei) ani (2007, 2008, 2009).
(Detalii in fisa de date a achizitiei din documentatia de atribuire)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globala pentru anii 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie de minimum 1.200.000 EURO.Media profitului net al ofertantului pe anii 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Experienta similara: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 anib) Resurse umane
Declaratie privind personalul implicat in proiect
CV-urile expertilor cheie
Declaratie de disponibilitate
Copii ale diplomelor de studii (conform cu originalul) si ale certificatelor profesionale (conform cu originalul) obtinute si mentionate in CV.De asemenea, ofertantul va prezenta, pentru fiecare expert ? cheie propus, recomandari, copii ale certificatelor si/sau referinte emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru, in domeniile solicitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Cel putin 1 contract in cadrul caruia au fost prestate servicii de audit a sistemelor informatice si servicii de asistenta tehnica pentru intarirea capacitatii functiei de auditcu componenta de pregatire care a avut o valoare de cel putin 640.000 euro.(Detalii in fisa de date a achizitiei din documentatia de atribuire)b) Cerinta minima a autoritatii contractante este ca numarul de experti alocati proiectului de catre ofertanti, sa fie de cel putin 25, cu studii superioare finalizate, din care sa faca parte urmatorii experti cheie: Expert cheie 1 ? Manager de proiectExpert cheie 2 ? Expert audit sisteme si securitatea informatiilorExpert cheie 3 ? Expert infrastructura si sisteme de securitateExpert cheie4 ? Expertorganizare si desfasurare trainingExpert cheie 5 ? Expert training audit financiarExpert cheie 6 ? Expert statistician(Detalii in fisa de date a achizitiei din documentatia de atribuire)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere Tehnica
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/1/S/10/00/11/00
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2011 10:00
Locul: Sediul MADR, Bd. Carol I nr. 2-4, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este co-finantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare), prin Programul National de Dezvoltare Rurala, masura Asistenta Tehnica (511).
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. (+4) 021/332.12.40, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021/319.51.83, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Denumire oficiala: Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala ? AM PNDR, Directia Asistenta Tehnica si Formare Profesionala.
Adresa postala:  Bd. Carol I nr 2-4, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020921, Romania, Tel. 021. 307.24.04; 021.307.24.72, Email:  [email protected], Fax:  021.307.86.06, Adresa internet (URL):  www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2010 18:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer