Licitatie Publica - Intarirea capacitatii institutionale a sistemului de control ex ante in domeniul achizitiilor publice
Anunt de participare numarul 87415/26.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 561, In atentia: Ion Danut Iconaru, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intarirea capacitatii institutionale a sistemului de control ex ante in domeniul achizitiilor publice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al proiectului consta in imbunatatirea functionalitatii sistemului national de achizitii publice prin contributia UCVAP la implementarea efectiva a legislatiei in domeniul achizitiilor publice, in special prin dezvoltarea metodologica a componentei de control ex-ante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79418000-7 - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
79400000-8-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice.
Valoarea estimata fara TVA: 490, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 4000 EUR.Scrisoare de garantie de buna executie in cuantum de 10 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile din cadrul programului Facilitatea de Tranzitie, conform Deciziei Comisiei Europene C/2007/5793 din 2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Procedura lansata sub clauza suspensiva. AC poate anula procedura in cazul in care procedura SEAP 74026 nu e anulata pana la 15.12.09.Ofertantii accepta ca AC nu raspunde pt. niciun prejudiciu indiferent de natura lui in cazul anularii procedurii chiar daca AC e anuntata de existenta prejudiciului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuirea a contractului.
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat constatator eliberat de ORC sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;Adresa de la Instanta Competenta sau Curtea Districtuala sau Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabile la data deschiderii ofertelor.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza documentele din cadrul ofertei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si pentru administratorul/administratorilor care a/au imputernicit aceasta persoana. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare de 500.000 euro.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Ofertantul va face dovada ca poate asigura disponibilitatea unei echipe de 6 experti care sa poata presta activitatile preconizate a fi realizate in cadrul proiectului si care sa corespunda profilului si cerintelor din caietul de sarcini.
Formular 11 - SISTEME DE ASIGURARE A CALITATII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor), cel putin un contract similar, in care participarea ofertantului a fost cel putin egala sau mai mare decat 150.000 euro.Prin contract similar se intelege un contract care a cuprins cel putin doua dintre urmatoarele activitati: sprijinirea dezvoltarii capacitatii administrative a unor entitati publice, sauconsultanta in domeniul achizitiilor publice prin elaborarea de documentatii de atribuire, organizarea de proceduri, expertiza de specialitate, etc., sauelaborarea de ghiduri in domeniul achizitiilor publice, sauorganizarea si sustinerea de instruiri in domeniul achizitiilor publice.Declaratie pe propria raspundere a ofertantului ca poate asigura disponibilitatea unei echipe de 6 experti care sa poata presta activitatile preconizate a fi realizate in cadrul proiectului si care sa corespunda profilului si cerintelor din caietul de sarcini.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are implementat un sistem de management al calitatiiIn cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin liderul asocierii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S50-068578 din 12.03.2008
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S59-084865din26.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2009 09:30
Locul: OPCP - Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, dar se recomanda nu mai mult de 2 persoane pentru fiecare ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL Facilitatea de Tranzitie 2007/19343.05.04
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul III.2) CONDITII DE PARTICIPARE se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei, descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei. Documentatia de atribuire este atasata acestui anunt de participare (www.e-licitatie.ro).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: +40 21 319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: conform art. 256^2 si art. 281 din OUG nr.34/2006 modificata si completata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice OPCP - Departamentul Juridic
Adresa postala: B-dul Mircea Voda. Nr.44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 (021) 326 55 55, Fax: +4(021)3268709;+4(021)326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2009 14:21