Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intarirea sigurantei publice prin instalarea de camere de supraveghere.


Anunt de participare numarul 133189/18.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TOPLITA
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu , Nr.14, judetul Harghita, Localitatea: Toplita, Cod postal: 535700, Romania, Punct(e) de contact: Birou Investitii, Programe, Proiecte, Tel. +40 0266341772, In atentia: BUZILA GABRIELA, Email: [email protected], Fax: +40 0266341772, Adresa internet (URL): www.primariatoplita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Local al Municipiului Toplita/Municipiul Toplita
Adresa postala: Strada Nicolae Balcescu, nr.14, Localitatea: Toplita, Cod postal: 535700, Romania, Punct(e) de contact: Birou Investitii, Programe, Proiecte, Tel. +40 0266341772, In atentia: Urzica Dumitru, Email: [email protected], Fax: +40 0266341772, Adresa internet (URL): www.primariatoplita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intarirea sigurantei publice prin instalarea de camere de supraveghere.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Toplita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea dotarilor de specialitate, inclusiv racordul de utilitati aferente implementarii proiectului: Intarirea sigurantei publice prin instalarea de camere de supraveghere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
45317000-2-Alte lucrari de instalare electrica (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 390, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 27000lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formular nr.25- prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO86TREZ3545006XXX000036 deschis la Trezoreria mun. Toplita., cod fiscal R4245178.Garantia de participare se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: I) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;II) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;III) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.IV) se va retine cuantumul sumei prevazute in articolul 278^1 din OUG 34/2006, in cazul in care formuleaza o contestatie care ulterior este respinsa de catre CNSC, respectiv 5.170, 04lei.NOTA: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui fie prin: -scrisoare de garantie bancara de buna executie emisa in conditiile legii de o soc. bancara sau o soc. de asigurari.fie prin-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la trezorerie, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: -in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului - verbal de receptie a produselor si de la plata facturii finale, daca nu a fost ridicate pretentii pana la acea data asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si fonduri structurale P.O.R. 2007-2013 Axa 1? D.M.I 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Sub-domeniul ? ?Centre urbane?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
-Se va completa Formular nr. 1
NOTA: Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si 181 lit.a), c1) si d) , conform art.19 si art. 20 din Legea nr.279/2011 privind modificarea si completarea OUG 34/2006 .
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
-Se va completa Formular nr. 2
-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finatelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele ? in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul local scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele - in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Note!
-In cazul existentei punctului/punctelor de lucru implicate in derularea contractului, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru).
-Operatorii economici nerezidenti (straini) ? au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.
-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.
Documentele se vor prezenta insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de atribuire
-Se va completa Formular nr. 3
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Platon Stelu ? Primar, Simon Valentin-Viceprimar, Vancu Almasan Vasile-Secretar, Rabja Andrea-Manager proiect, Urzica Dumitru-Sef birou investitii, Buzila Gabriela-Inspector, Krasztel Ileana- Consilier primar, Neculai Sterica-Director executiv, Nita Costantin-Arhitect sef, Petrescu Milut-Jurist, -Se va completa Formular nr. 4
NOTA: AceastaDeclaratie va fi prezentata atat de catre subcontractanti, cat si de catre tertul sustinatorCerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului 314/12.10.2010
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta
-Se va completa Formular nr. 5 Cerinta nr. 1
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.
Persoane fizice/juridice romane:
-Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Persoane fizice/juridice straine:
-Se vor prezenta documente edificatoare ? copii dupa original si traducerea certificata in limba romana, care sa dovedesca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2011, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.
-Se vor prezenta documente relevante ? emise de catre autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic din care sa reiasa: denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum sisituatia societatii.
Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Cerinta nr. 2
Atestare ANRE ? ofertantul va afec dovada ca este atestat ANRE tip B (valabil la data depunerii ofertelor) pentru proiectare si executie branasamente electrice ? in copie certificata conform cu originalul
- Licenta de functionare in conformitate cu Legea nr. 333/2003, cu modificarile si completarile ulterioare ? in copie certificata conform cu originalul
Note!
Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia in vigoare si valabile la data deschiderii ofertelor, conform prevederilor organelor emitente.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Toate documentele vor avea semnatura persoanei autorizate si stampila .
A nu se folosi prescurtari.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente .
In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar al ultimului an, bilantul si anexele la bilant nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul prescurtat, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la jumatatea anului, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acesta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate anterior.
Tertul sustinator
Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Se va prezenta Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic, in forma autentica (cu incheiere de autentificare ) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economicresursele financiare invocate, conform prevederilor art.11^1 din HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si 181 lit.a), c1) si d) cf.art.19 si art.20 /Lege279/2011 priv. modif. si compl. OUG 34/2006. Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/ grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica.
Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri (CA)
Op.ec. vor prezenta CA medie globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).
Pt.calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de catre BNR/BCE.
Dc. oferta este prezentata in numele unei asociatii, media CA se considera cumulat iar ofertantul are obligatia sa prezinte un tabel centralizator cu declaratiile cifrelor de afaceri, pe ultimii 3 ani, ale firmelor care participa la asociere, semnat de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat drept lider, precum si tabele centralizatore individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat.
NOTA: In situatia in care op. ec. si-a inregistrat bilantul contabil pe anul 2011, acesta poate prezenta CA si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011-se va tine cont decursul lei/valuta mediu anual comunicat de BNR/BCE pt.anul 2011.
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, vizate si inregistrate de Administratia Finantelor Publice.
Pentru persoanele juridice/fizice straine se solicita bilanutile contabilesau extrase de bilanturi, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul pentru exercitiile financiare ale anilor 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.
NOTA : In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate prezenta bilanturile aferenteultimilor trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind capacitatea tehnica
Declaratie privind lista principalelor produsesimilare furnizate.
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul.
Cerinta nr.2
Experienta similara
Ofertantii vor face dovada ca au furnizat in ultimii 3 ani sisteme de supraveghere video care sa includa si montajul si punerea in functiune a acestora, cu o valoare cumulata de minim 1.000.000 lei, fara TVA.
In cazul in care un grup de op.ec. depune oferta, cap.tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resuselor tuturor membrilor grupului.
Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr. 509/28.09.2011 .
Pentru calculul valorii contractelor exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de catre BNR/BCE .
Cerinta nr. 3
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Ofertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru derularea contractului si cel putin un responsabil cu controlul calitatii CQ insotit de CV si dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii.
Cerinta nr. 4
Informatii ref. la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale pers. responsabile
1.Responsabil de proiect.
-Studii sup. de lunga durata, cu diploma de absolvire/licenta.
-Participarea ca responsabil de proiect la implementarea unui contract de furnizarea a unui sistem de supraveghere video care sa includa montajul si punerea in functiune a acestuia
2.Expert sisteme de suprav. video.-Studii sup. de lunga durata, cudiploma de absolvire/licenta-Min. 2 ani experienta profesionala specifica in calitate de expert sisteme de monitorizare si supraveghere video
3. Expert echipamente de retea:
-Studii superioare de lunga durata, cudiploma de absolvire/licenta-Min. 2 ani experienta profesionala specifica in calitate de expert echipamente de retea
4.Inginer instalatii electrice
-Studii superioare de lunga durata, cudiploma de absolvire/licenta
-Min. 2 aniexperienta profesionala ca ing.instalatii electice.
Cerinta nr. 5
O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru inndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Cerinta nr. 6
O declaratie privind capacitatea de asigurare a service-ului pentru produsele/echipamentele puse in functiune, in perioada de garantie ofertata, prin mijloace proprii sau prin unitati service autorizate.
Cerinta nr.7
Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontractezeIn cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art 188 alin (2) din OUG 34/2006.
Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art. 11 din HG 925/2006.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul Formularului nr. 15 si nu va mai prezenta Formularul nr. 16.
Cerinta nr.8
Informatii privind asocierea
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.
In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul Formularului nr. 18 si nu se vor mai prezenta Formularele nr. 17 si nr. 19.
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara precum si capacitatea tehnico-economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documente relevante mentionate la punctele III.2.2) si III 2.3) din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.
Cerinta nr.8 Continuare .
Dc un grup de op.ec. depune oferta comuna, atunci cap. tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Cap. tehnica si/sau profesionala a op. ec.sau a grupului de op.ec., poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura rel. juridice existente intre op.ec. si persoana respectiva.Op.ec, sau grupul de op.ec. care beneficiaza de sustinerea cap. tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta printr-un angajament fermin forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia op.ec. resursele invocate, cf. prev. art.11^1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 20.1 sau Formularul 20.2. Persoana care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in situatia care det. excluderea din procedura de atribuire cf. art.180 si 181 lit.a), c1) si d) cf.art.19 si art.20 /Lege279/2011 priv. modif. si compl. OUG 34/2006. Angajamentul va fi prez. in forma autentica.
Cerinta nr. 1
Certificat ISO 9001 sau certificat echivalent
Cerinta nr. 2
Certificat ISO 14001 sau certificat echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara .Punctajul de acorda astfel : a) Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate se acorda punctaj maxim 40 de pct. b) Pentru alt pret decat cel prevazut la pct.a) se acorda punctaj astfel: P = (pret minim ofertat/pretul ofertat )xpunctaj maxim alocat( 40pct.)
2.
Termen de livrare a echipamentelor
30%
Descriere: Pt. cel mai mic termen de livrare se acorda 30pct. Pt. alt termen se acorda punctajul astfel: (termenul de livrare minim/termen de livrare)x punctaj maxim acordat(30pct.) Nota: Termenul de livrare al echipamentelor trebuie sa fie de minim 1 luna si maxim 3 luni. Orice ofertare a unui termen de livrare mai mic de 1 luna atrage dupa sine declararea ofertei ca neconforma. Orice ofertare peste termenul de livrare maxim impus nu va fi punctat suplimentar, urmand ca punctajul aferent sa se acorde proportional
3.
Durata de garantie acordata de catre executant pentru sistemul de supraveghere video pus in functiune- 30 puncte
30%
Descriere: a)Pt. garantia maxima acordata se acorda punctaj maxim-30 de puncte. b)Pentru alt termen decat cel prevazut la punctul a)se acorda punctajul astfel : ( durata de garantie /garantie maxima)x punctaj maxim acordat(30pct.). Nota: Durata de garantie acordata trebuie sa fie de minim 24 luni si maxim 60 luni. Orice ofertare a unei durate de garantie mai mica de 24 de luni atrage dupa sine declararea ofertei ca neconforma. Orice ofertare peste durata de garantie maxima impusa ( 60luni) nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul aferent sa se acorde proportional.
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13459/22.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2012 11:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului local Toplita, Str. Nicoale Balcescu, nr.14, jud. Harghita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa Prioritara 1 ? ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere? ? Domeniul major de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Sub-domeniul ? ?Centre urbane?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Numarul Documentatiei de atribuire respinse este 13254/31.01.2012.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, Autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti pentru departajare o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Toplita
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu, nr.14, Localitatea: Toplita, Cod postal: 535700, Romania, Tel. +40 0266341772, Email: [email protected], Fax: +40 0266341772, Adresa internet (URL): www.primariatoplita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer