Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Integrare si administrare sistem de control acces, supraveghere video, telefonie si televiziune IP


Anunt de participare numarul 143670/17.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Stanculescu Corneliu, Tel. +40 241619260, In atentia: Ec. Stanculescu Corneliu, Email: [email protected], Fax: +40 241660473, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Integrare si administrare sistem de control acces, supraveghere video, telefonie si televiziune IP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Locatii: bd-ul Tomis, nr.145, si sectiile exterioare : psihiatrie Palazu Mare , sectia Dermato-venerice , sectia pneumoftiziologie Agigea, sectia exterioara fost spital municipal
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 061, 472 si 2, 122, 944RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite (daca se cunosc): Se vor incheia 4 contracte cu o durata de 12 luni fiecare si cu o valoare individuala estimata cuprinsa intre 265.368, 00 Lei 530.736, 00 Lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Integrarea si administrarea unitara folosind infrastructura de retea internet a 4 (patru) sisteme diferite (control acces, supraveghere video, telefonie IP si televiziune IP) pentru SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA, in locatiile: bd-ul Tomis, nr.145, si sectiile exterioare : psihiatrie Palazu Mare , sectia Dermato-venerice , sectia pneumoftiziologie Agigea, sectia exterioara fost spital municipal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72514000-1 - Servicii de gestionare a instalatiilor informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Integrarea si administrarea unitara folosind infrastructura de retea internet a 4 (patru) sisteme diferite (control acces, supraveghere video, telefonie IP si televiziune IP) pentru SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA, in locatiile: bd-ul Tomis, nr. 145 si sectiile exterioare: Palazu, Dermato, Agigea, sectia exterioara fost spital municipal
Cantitate minima estimata acord cadru :24 de prestatii. Cantitate maxima estimata acord cadru48 de prestatii.
Cantitate minima estimata contract subsecvent :6 prestatii, cantitate maxima estimata contract subsecvent :12 prestatii.
Valoare estimata contract subsecvent : intre 265.368, 00 Lei si 530.736, 00 Leivaloarea estimata acord cadru fara tva intre 1.061.472, 00 Lei si 2.122.944, 00 Lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 061, 472 si 2, 122, 944RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 21229.44 Lei. Perioada de valabilitate este de 90 de zile de la termenul limita de primire aofertelor. Garantia de participare se va constitui potrivit art. 86 alin (1) din H.G. nr 925/2006. Cont garantii de participare : RO64TREZ2315006XXX016691 - Trezoreria Constanta. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM. Pentru situatia in care garantia de participare se constituie in alta moneda, se va avea in vedere cursul euro afisat de BNR valabil la data publicarii anuntului de participare inSEAP. Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 2781 alin (1) autoritatea contractanta va retinesuma de 5902.94 Lei din garantia de participare, in cazul in care CNSCva respinge contestatia ca nefondata. Prevederile alin (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent sau 2.5 % pentru IMM-uri. Garantia de buna executie se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara, o polita emisa de o societate de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, candidatul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante cf HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 180 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Candidatul vacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare .
Nota : In situatia in care candidatul este IMM, acesta va prezenta documente in acest sens (daca este cazul).
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor privind criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie ? avand in vedere prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 ? privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ? modificata si actualizata.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 181 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ; Candidatul vacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea FormulareCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca candidatul nu are obligatiile exigibile neplatitein luna anterioara celei in care se depun ofertele; Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente. Documentul solicitatse va prezentain oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca candidatul nu are obligatiile exigibile neplatitein luna anterioara celei in care se depun ofertele; Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente. Documentul solicitatse va prezentain oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificaului de participare la licitatii cu oferta independenta. Candidatulvacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare .
¦ Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezentesunt : Manager - Dr. Danut Capatina. Director financiar-contabil - Ec. Androne Violeta, Director Administrativ ? Ing. Cristea Renato, Sef serviciu informatica si statistica medicala - Mat. Hudisteanu Gheorghe, Sef Serviciu Achizitii - Ec. Stanculescu Corneliu, Consilier Juridic Chivu Dafina;
Candidatulvacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentulsolicitatse va prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Licenta de functionare emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru activitatea de instalare sisteme de securitate. Documentulsolicitatse va prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimul an de activitate. Documentulsolicitatse va prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil pe ultimul an de activitate. Documentulsolicitatse va prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul va prezenta Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori , perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.(in original), conform Formularul 7 si Anexa din Sectiunea "Formulare".
Standarde de securitate a informatiilor
Se solicita dovada implementarii si certificarii standardului de management al securitatii informatiilor ISO 27001 sau echivalent in domeniul de instalari sisteme de securitate. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc prin raportul de audit finalizat ca vor primi certificarea.
Documentul se va prezenta in copie.
Se solicita dovada implementarii sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent in domeniul de instalari sisteme de securitate.Documentul se va prezenta in copie.
Se vor accepta si ofertantii care dovedesc prin raportul de audit finalizat ca vor primi certificarea.
Se solicita dovada implementarii standardului de mediuISO 14001 sau echivalentin domeniul de instalari sisteme de securitate.Documentul se va prezenta in copie.
Se vor accepta si ofertantii care dovedesc prin raportul de audit finalizat ca vor primi certificarea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul va prezenta Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori , perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.(in original), conform Formularul 7 si Anexa din Sectiunea "Formulare".Standarde de securitate a informatiilorSe solicita dovada implementarii si certificarii standardului de management al securitatii informatiilor ISO 27001 sau echivalent in domeniul de instalari sisteme de securitate. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc prin raportul de audit finalizat ca vor primi certificarea.Documentul se va prezenta in copie.Se solicita dovada implementarii sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent in domeniul de instalari sisteme de securitate.Documentul se va prezenta in copie.Se vor accepta si ofertantii care dovedesc prin raportul de audit finalizat ca vor primi certificarea.Se solicita dovada implementarii standardului de mediuISO 14001 sau echivalentin domeniul de instalari sisteme de securitate.Documentul se va prezenta in copie.Se vor accepta si ofertantii care dovedesc prin raportul de audit finalizat ca vor primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 6
criteriile de preselectie se regasesc la sectiunea VI.3)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de proiectare
12.5%
Descriere: Termen de proiectare
3.
Termen de furnizare si instalare
12.5%
Descriere: Termen de furnizare si instalare
4.
Termen de interventie tehnica
15%
Descriere: Termen de interventie tehnica
5.
Termen inlocuire componente
10%
Descriere: Termen inlocuire componente
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2013 12:00
Locul: Sala de consiliu de langa Registratura autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic ce a depusa oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Candidatii care vor indeplini cerintele minime de preselectie vor fi selectati pentru etapa de negociere si vor primi o invitatie de participare.Criteriul de preselectie este: cifra de afaceri. Se va intocmi un clasament in ordinea descrescatoare a valorilor cifrei de afaceri prezentate de catre candidati. In cazul in care candidatii vor prezenta aceeasi valoare a cifrei de afaceri, se va aplica un al doilea criteriu de preselectie, si anume numarul de angajati. In acest sens, candidatii vor prezenta declaratia prevazuta la art. 188, alin. 2, lit. e) - declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ulterior, se va intocmi un clasament in ordine descrescatoare in functie de media rezultata din aceasta declaratie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act considerat nelegal.Solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2013 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer