Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Integrarea serviciilor publice subordonate in platforma de administratie electronica a Municipiului Sibiu


Anunt de participare numarul 89709/29.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Bica, Tel.0723555802, Email: [email protected], Fax: 0269/208813, Adresa internet (URL): www.sibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Integrareaserviciilor publice subordonate in platforma de administratie electronica a Municipiului Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Municipiului Sibiu
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48517000-5 - Pachete software IT (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
72243000-0-Servicii de programare (Rev.2)
72261000-2-Servicii de asistenta pentru software (Rev.2)
72311100-9-Servicii de conversie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 715, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 33.700 lei Garantia de buna executie: 5%din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si fonduri structurale, respectiv: POS CCE AXA PRIORITARA III Domeniul major de interventie 2, Operatiunea 3.2.1-Contract de finantare nr. 117/321/28.08.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea notariala a asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decalratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitateaCertificatul de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, din care rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 10 zile fata de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media Cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 3.300.000 leiBilantul contabil pozitiv pe ultimii 3 ani financiari, insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente (copie cu mentiunea conform cu originalul) si/sau dupa caz, rapoarte anuale, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Balanta de verificare la 31.10.2009 (semnata stampilata)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip. prestari de servicii si livrari de produse din ultimii 3 ani.Minim 3 proiecte finalizate (in institutii diferite, cel putin la nivel de oras sau municipiu), prin implementarea unui sistem informatic integrat in cadrul administratiei publice, care automatizeaza schimbul de date in interiorul institutiei respective sau in relatia cu institutiile subordonate sau cu cetatenii.Min.2 proiecte similare cu cel care face obiectul prezentei proceduri implementate in cadrul admin. publice.Min.2 proiecte similare cu cel care face obiectul prezentei proceduri implementate, finalizate cu succes, in domeniul IT&C, in cadrul admin. publice, finantate din Fonduri oferite deUE.cel putin 3 rec.din partea unor clienti pt.solutii implementate care sa contina componentele hardware ofertate (sisteme server) in cadrul acestui proiect.Min.3 recom. pt implementarea unor solutii de infrastructura pt comunicatii care sa includa echipamentele de comunicatii ofertate in cadrul acestui proiect.CV-urile pers.propuse pt.derularea ctr si pozitiile pentru care sunt propuseCalificarile pt pers.propus se gasesc in fisa de date a achizitiei Cap.V.4.3 pag.9Lista cuprinzand subcontractantiiAutorizatie din partea producatorului echipamentelor hardware si a produselor software pt ofertant sa fie adresata benef.sa precizeze faptul ca are dreptul sa comercializeze pe teritoriul Romaniei produsele oferite; autorizatia sa nu fie mai veche de 30 de zile fata de data deschiderii, pentru echipamentele hardware solicitate.
Sistemele de operare si software-ul de baza vor fi insotite de certificate emise de catre producator, care vor demonstra ca ofertantul detine competentele necesare pentru comercializarea, instalarea, configurarea si suportul tehnic pentru produsele ofertate.Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertei.Subcontractantilistea cuprinzand subcontractantii
Declaratie priv.calitatea de participant la procedura
Inf. Generale
Asociatii
Acord de asociere va cuprinde: nominalizarea liderului, indicarea activitatii desfasurate de fiecare asociat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2009 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, cam.203-sala de presa, et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Bugetul local si fonduri structurale, respectiv: POS CCE AXA PRIORITARA III Domeniul major de interventie 2, Operatiunea 3.2.1-Contract de finantare nr. 117/321/28.08.2009
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala: B-dul Victoriei nr. 11, ,Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Tel.0269.217.724, Email: [email protected], Fax: 0269.217.702
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal, nr.2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Tel.0269/208833, Email: [email protected], Fax: 0269.208813
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2009 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer