Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Integrarea Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca in reteaua EURES - Echipamente


Anunt de participare numarul 63852/17.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: B-dul. Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+ 4021 326 55 55/ int. 607, In atentia: Adrian Simion, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 30/ +4021 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: http: //www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Integrarea Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca in reteaua EURES - Echipamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul ANOFM Bucuresti si sediile AJOFM din celelalte 41 de judete ale tarii.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea, instalarea si testarea echipamentelor IT destinate compartimentelor EURES din cadrul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca si Agentiilor Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini (atasat prezentului anunt de participare).
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 8.000 Euro.Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica (in euro, fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile PHARE 2006, finantate de U.E si bugetul de stat, conform Acordului de Finantare PHARE 2006/018-147.05.01.Platile se fac in conformitate cu Art. 30 din Contractul de furnizare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori economici numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
Adresa de la Instanta Competenta/Curtea Districtuala/Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea.In cazul in care declaratia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana.
Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2005/2006/2007, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata (legalizata) pentru conformitate cu originalul.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2005/2006/2007). Se completeaza Formularul 7 - Informatii generale.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie mai mare de 400.000 Euro.b) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (in cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii in masura in care experienta sa este relevanta pentru proiect) va trebui sa prezinte Formularul 10privind experienta similara.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel:
Formularului 8- Informatii generale despre personalul ofertantului personalizat in vederea demonstrarii indeplinirii criteriului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularOfertantul va completa Formularul 12 Sisteme de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertelor), cel mult 3 proiectein domeniul furnizarii de echipamente informatice, cu o participare a ofertantului in valoare cumulata de minim 200.000 Euro.2.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la minim 5 specialisti in domeniul IT hardware.3.Ofertantul bunurilor trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul proiectului.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2008 12:00
Locul: Ministerul Economiei si Finantelor Oficiul de Plati si Contractare Phare Bd-ul Mircea Voda, nr. 44
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorului economic. Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acordul de Finantare PHARE RO 2006/018-147.05.01.
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului Anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor - OPCP
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 181, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09; +4021 326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 (2)si 280 alin. 5 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor Oficiul de Plati si Contractare Phare Departamentul juridic
Adresa postala: B-dul. Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 181, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09; +4021 326 87 30, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2008 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer