Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTERNET SI TELEVIZIUNE PRIN CABLU


Anunt de participare (utilitati) numarul 68903/17.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Marinela Geanta, Tel.0213074660, Email: [email protected], Fax: 0213032572, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
INTERNET SI TELEVIZIUNE PRIN CABLU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: SEDIULSC HIDROELECTRICA SASTR CONSTANTIN NACU NR 3 SECTOR 2
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 145, 152RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: SE VA ATRIBUI CATE UN CONTRACT SUBSECVENT IN FIECARE AN
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE DORESTE ACHIZITIONAREA DE SERVICII DE INTERNET SI TELEVIZIUNE PRIN CABLU PENTRU EXECUTIVUL SC HIDROELECTRICA SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72400000-4 - Servicii de internet (Rev.2)
92232000-6-Servicii de televiziune prin cablu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 36, 288RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 700 RONGARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI, FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII DE FINANTAREPLATA FACTURILOR SE VA FACE IN TERMEN LA 30 DE ZILE DE LA ACCEPTAREA LA PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII SI FORMALITATI NECESARE PENTRU EVALUAREA RESPECTAII CERINTELOR MENTIONATE
1.DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
2.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 181 DIN ORDONANTA
3.CERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, DIN CARE SA REZULTE CUI SI J00/00/00 COPIE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII SI FORMALITATI NECESARE PENTRU EVALUAREA RESPECTAII CERINTELOR MENTIONATE
1. OBLIGATII CONTRACTUALE IN DESFASURARE FATA DE ALTI BENEFICIARI/CLIENTI SE VA PREZENTA FORMULARUL Q DIN SECTIUNEA III(ORIGINAL)
2.DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI, CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI TREBUIE SA FIE DE CEL PUTIN EGALA CU 100.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII SI FORMALITATI NECESARE PENTRU EVALUAREA RESPECTAII CERINTELOR MENTIONATE
1.DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII DIN GAMA OFERTEI IN ULTIMII 3 ANI, APLICABIL NUMAI PENTRU CONTRACTELOR INCHEIATE SI INDEPLINESTE (PRESTAREA SERVICIILOR)
SE VA PREZENTA FORMULARUL 12D DIN SECTIUNEA III, (ORIGINAL)
2.DECLATAIE PRIVIND ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATORE A CONTRACTULUI
3.DECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PESONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE4 RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI/CLIENTI, APLICABIL NUMAI PENTRU CONTRACTE FINALIZATE.SE VOR PREZENTA MINIM 2 (DOUA) RECOMANDARI, CARE SA ATESTAT SERIOZITATEA OFERTANTULUI IN INDEPLINIREA OBIGATIILOR CONTRCTUALE SI PRESAREA DE SERVICII SIMILARE IN PERIOADA 2005-2007.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
INFORMATII PRIVIND ETAPA FINALA DE LICITATIE ELECTRONICA POT FI OBTINUTE DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE , DIN LEGISLATIA INVIGOARE SI DE PE SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.12.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2008 11:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2008 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer