Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Interventie mecanica accidentala draglina pasitoare ES 10/70 A-UE


Anunt de participare (utilitati) numarul 66866/21.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Mustea Marian, Tel.0253.335.045, In atentia: domnului Mustea Marian, Email: [email protected], Fax: 0253.335.068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Interventie mecanica accidentala draglina pasitoare ES 10/70 A-UE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La sediul beneficiarului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul implica achizitia serviciului de interventie mecanica accidentala draglina pasitoare ES 10/70 A-UE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexelor caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.12.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
10000 lei platita prin: scrisoare de garantie bancara, in original cu valabilitate de 60 zile;ordin de plata depus in contul autoritatii contractante cu conditia confirmarii lui de catre emitent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in forma legalizata prin desemnarea unui lider
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si local(formulare tip eliberate de autoritatile competente) cu valabilitate la data deschiderii ofertelor, in original sau in copie legalizata;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerctului/autorizatie de functionare/alte echivalente in original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca se solicita se vor preciza ce informatii trebuie prezentate cu privire la rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani, declarare cifrei de afaceri pe ultimii trei ani , asigurarea riscului profesional.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minimum 1950000 lei-prezentare formular 12 E;
Prezentarea bilantului contabil, prescurtat vizat de organele competente, la data de 30.06.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea listei principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani , se va completa formularul 12 E, continand valori, perioade de prestare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc, pentru servicii similare, din care cel putin o prestare sa fie in valoare minima de 75% din valoarea estimata-487500 lei;
Prezentarea listei cu utilajele, instalatiile, echipamentel tehnica de care dispune ofertantul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-se va completa formularul 12H;
Prezentarea listei cu efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conudcere ale operatorului economic, se va completa formularul 12I;
Prezentarea a cel putin doua recomandari de la beneficiari diferiti;
Prestatorul trebuie sa prezinte certificatul acordat de catre un organism de certificare acreditat, pentru certificarea sistemului calitatii pentru serviciile ofertate(in copie)
In ceea ce priveste subcontractantii se va completa Formularul 12G( daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
718
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria unitatii, documentele se ridica de la sediul autoritatii contractante prin persoana imputernicita
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2008 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2008 12:00
Locul: SC Complexul Energetic Turceni SA-Directia Comerciala
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Partcipantii lla desinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte o imputernicire in original din parte firmei ce o reprezinta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor Bucuresti
Adresa postala: Str. Stavrapoleos, nr. 6, Sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str, Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251-415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CE Turceni SA-Directia Comerciala-Serviciul Disciplina Contractuala
Adresa postala: Str. Uzinei nr. 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253-335045, Fax: 0253-335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2008 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer