Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Interventii accidentale, intretinere si reparatii la constructii si instalatiile aferente


Anunt de participare (utilitati) numarul 113423/23.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Politehnicii nr.1 Brasov, camerele P19-20, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500024, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Dospinescu, Laurian Oprescu, Tel. 0268/ 410709, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0268/ 410709, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Interventii accidentale, intretinere si reparatii la constructii si instalatiile aferente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statiile de cale ferata, haltele comercialesi haltele de miscare ( Lotul 1 Covasna, Lotul 2 Harghita Mures, Lotul 3 Sibiu ?Alba) vezi anexa 1, anexa 2, anexa 3 la caietul de sarcini
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii cladiri, instalatii apa canal si electrice, peroane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparatii cladiri, instalatii apa canal si electrice, peroane in statiile de cale ferata, haltele comercialesi haltele de miscare ( Lotul 1 Covasna, Lotul 2 Harghita Mures, Lotul 3 Sibiu ?Alba) vezi anexa 1, anexa 2, anexa 3 la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP 9560-lot1, GP 9560-lot2, GP 9560-lot3, cf.art.86 HG925/2006 vir.bancar cont RO92BPOS08002606941ROL01 BancPost sau instr.garan.in original, ordin de plata/fila CEC sau lichidit.caserie, IMM reduc.50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, 180 si art.691 OG34/2006, Certificat de part. la licitatie cu oferta independenta conf ord. 314/2010, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor la stat, inclusiv cele locale si contributia pt. asig. sociale de stat si sanatate, valabile la data deschiderii ofertelor, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Acord de asoc., Certificat de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului, Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de Furnizor Feroviar vizata la zi?? insotita deAgrementul Tehnic Feroviar eliberate de AFER pentru lucrari de constructii, reparatii si intretinere la cladiri cu specific feroviar si instalatiile aferente acestora, declaratie pe proprie raspundere privind prelungirea valabulitatii autorizatiei/ agrementului ethnic AFER, declaratie pe proprie raspundere camaterialele utilizate sunt agrementate AFER, valabile la data deschiderii ofertelor, documenteIMM daca este cazul,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2008si 31.12.2009vizate si inregistrate de organele competente, cifra anuala medie de afaceri in ultimii3 ani de minim 500.000 lei pentru fiecare lot ofertat , fisa de informatii generale(Formularul B3), daca beneficiaza de prevederile art.186 OUG 34/2006 va prezenta angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, in conf. Cu art.11^1 din HG 925/2006, completat Cu HG 834/2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari dinultimii 5 ani (cu valori, perioade de livrare, beneficiari, ), experienta similara: prezentarea din cadrul listei susmentionate cel mult 3 contracte finalizate in ultimii 5 ani, care au avut ca obiect lucrari de reparatii cladiri si instalatii aferente lor si a caror valoarecumulata sa fie egala sau mai mare (acelasi cod CPV ) de 500.000 lei pt lot 1, 500.000 lei pt lot 2, 500.000 lei pt lot 3. Daca op.ec doreste sa depuna oferta pt doua sau mai multe loturi cerinta va fi indeplinita cumulativ, respectiv o val cumulata egala sau mai mare de 600000 lei pt 2 loturi respectiv 900.000 lei pt 3 loturi, lista lucrarilor sa fie insotita de certificari (Recomandari) din partea beneficiarilor care sustin exp., Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere in ultimii 3 ani(CV pers conducere si responsabil cu indeplinirea contractului) Responsabil tehnic cu executia, responsabil cu controlul calitatii lucrarilor si produselor de constructii, sef de santier, Declaratie privind dotarile tehnice, Dovada privind existenta sediilor sociale sau punctelor de lucru pe raza lotuirlor ofertate, Certificat ISO 9001 sau orice alt document care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, ISO 18001 sau certificate echivalente, daca beneficiaza de prevederile 190 din OUG 34/2006 va prezenta angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, in conf. Cu art.11^1 din HG 925/2006, completat Cu HG 834/2009.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2011 10:00
Locul: Str. Politehnicii nr.1, Brasov, sediul SRCF Brasov, Biroul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala:  Bd. Eroilor nr.5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268/413741, Email:  [email protected], Fax:  0268/415156
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Brasov
Adresa postala:  str. Politehnicii nr.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500024, Romania, Tel. 0268/474506, Fax:  0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 17:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer