Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Interventii accidentale la constructii si instalatii aferente pe raza SCREIR CF Constanta


Anunt de participare (utilitati) numarul 147096/08.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, prin Sucursala CREIR CF Constanta, Aleea Albastrelelor, nr.10, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900132, Romania, Punct(e) de contact: Belu Daniela, Tel. +40 241617402, Email: [email protected], Fax: +40 241617402, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Interventii accidentale la constructii si instalatii aferente pe raza SCREIR CF Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: constructii si instalatii aferente de pe razaSucursalei CREIR CF Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 439, 716RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Durata primului contract subsecvent :3 luni; durata urmatoarelor ctr. subsecv. va fi stabilita functie de resursele financiare aprobate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile necesare a fi executate: inlocuirea sarpantelor, a invelitorilor din tigla si tabla, a hidroizolatiilor la acoperisurile terasa, repararea sau inlocuirea jgheaburilor sau a burlanelor, zugraveli interioare si exterioare a cladirilor, diverse vopsitorii, inlocuirea tamplariei vechi, a geamurilor sparte, a pardoselilor degradate, a tronsoanelor din retelele de alimentarecu apa potabila si de canalizare, repararea sau inlocuirea instalatiilor sanitare, de incalzire, electrice, repararea si curatarea periodica a sobelor de teracota si a cosurilor de fum, repararea platformelor, peroanelor si bordurilor din statiile CF.Valoarea estimata a acordului cadru = 1.439.716 lei fara TVA din care:
- lucrari C+M: 1.371.158 lei fara TVA
- diverse si neprevazute: 68.558 lei fara TVA in procent de 5% din valoarea lucrarilor de C+M
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent = 359.928 lei fara TVA din care:
- lucrari C+M: 342.789 lei fara TVA
- diverse si neprevazute: 17.139 lei fara TVA in procent de 5% din valoarea lucrarilor de C+M
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa lucrari de intretinere si reparatii la un numar total de 608 mijloace fixe pe raza SCREIR CF Constanta.
Cantit. min./ctr. subsecv: interventie la un numar de 25 mijloace fixe
Cant. max./ctr. subsecv: interventie la un nr de 75 mijloace fixe;Cant.min. acord cadru: interventie la un nr. de 75 mijl.fixe;Cant.max. acord cadru: interventie la 608 mijl.fixe
Valoarea estimata fara TVA: 1, 439, 716RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP este 27.423 lei si se constituie pentru perioada de cel putin 90 de zile egala cu perioada de valabilitate a ofertei, de la data limita de depunere a ofertelor.1)a)GP se constituie prin virament bancar, in contul Suc.CREIR CF CTA CUI 15855872, cont nr.RO64 BITR 0014 1006 2752 RO01 BANCA ITALO ROMENA SUC. CTA sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc.asig., in original, in cuatumul si pt perioada prevazuta mai sus.IMM-urile reducere 50%. In orice sit.dovada constit.GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.IMM-urile vor prezenta declaratia privind statul de IMM. AC are dreptul de a retine GP in urmatoarele situatii: ofertantul isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr.de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei; in cazul in care ofertantul depune la CNSC o contestatie la procedura de atribuire si aceasta este respinsa ca nefondata sau isi retrage contestatia in conditiile prevazute de art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, AC va retine din GP suma de 5.151, 15 lei.Data pentru care se determina echivalenta leu/valuta: data publicarii anuntului de participare la cursul comunicat de BNR. Garant.de buna executie va fi de 5% din pretul fiecarui contract subsecvent, fara TVA.IMM reducere cu 50%.Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conf. art.90, alin.(3) din HG nr. 925/2006.Garantia sa fie irevocabila.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii CNCF CFR SA pentru anul 2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta acordul de asociere(Form.44), precizare lider de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12 A din fisierul « Sectiunea formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator) - in original.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12B din fisierul « Sectiunea formulare » (ofertant, asociat, iar tertul sustinator doar pentru lit. a), c indice 1) si d)din OUG 34/2006, dupa caz) - in original3.Certificat constatator privind obligatiile la bugetul general consolidat eliberat de unitatea administrativ teritoriala de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, original / copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul.4.Certificat constatator privind plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, original / copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul.- conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul).In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011, in sensul ca autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii acestei cerinte acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de catre autoritatile competente, ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual , atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.5.Declaratie pe proprie raspundere conform prevederilor Ordinului 314/2010 - Formularul 12B-2 din fisierul « Sectiunea formulare»(Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta) (ofertant, asociat) - in original.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12 C din fisierul « Sectiunea formulare » (ofertant, asociat) - in original7.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 12 B-1 din fisierul « Sectiunea formulare » (ofertant, subcontractant, asociat, tert sustinator ) - in original.Sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/ candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire) in cadrul CNCF ?CFR? SA Bucuresti- Suc. ?CREIR CF ? Constanta urmatorii: Maer Dorin, Mega Joita, Lazar Camelia, Butoi Marcel, Daneci Patrau Denisa, Nacu Camelia, Simion Ioan, Magnea Maria, Popa Valeria, Tocaci Georgeta, Petre Ioana, Belu Daniela, Toader Daniel.NOTA: 1.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertantdespre care are cunostinta ca: a)in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;c¹)in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: - ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau carese afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. 1.Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si executarea unor lucrari similare cu cele supuse achizitiei - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (ofertant, asociat), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si care sa furnizeze informatii reale/valide la data limita de depunere a ofertelor.Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare vor fi prezentate in original / copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul ?Certificat constatator? in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document in original sau in copie legalizata.In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.2.Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Sectiunea formulare »)- in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Sectiunea formulare »);??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Sectiunea formulare »);??Fisa de parteneriat?;??Intreprinderi partenere?- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Sectiunea formulare »);??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Sectiunea formulare »);??Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Sectiunea formulare ».3.Autorizatie si Agrement tehnic feroviar conform H.G. nr. 626/1998 privind organizarea si functionarea Autoritatii Feroviare Romane si Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/13.04.2000 pentru domeniile: - lucrari de reparatii si intretinere cladiri cu specific feroviar si instalatii aferente, valabila la data limita de depunere a ofertelor;Ofertantul castigator va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se va angaja la prelungirea valabilitatii autorizatiei si agrementului tehnic feroviar in caz ca acestea expira pe parcursul derularii contractului.Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca fiecare dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine Autorizarea/agrementarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul B3 din sectiunea modele de Formulare) din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale, in ultimii 3 ani a ofertantului, care trebuie sa fie de minimum 685.578 lei. In vederea sustinerii cifrei medii de afaceri globale ofentantii vor depune bilanturile contabile pentru anii 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente edificatoare din care sa reiasa cifra de afaceri. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2010, 2011, 2012.
Modalitatea de indeplinire
Formularul B3 din Sectiunea Formulare
Bilanturile contabile din anii 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente edificatoare din care sa reiasa cifra de afaceri pentru anul 2012, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Modalitatea de indeplinire
Bilanturile contabile din anii 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente edificatoare care reflecta situatia economica si financiara.
Tert sustinator daca este cazul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Angaiamentul ferm va fi depus in original.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006 si va depune in acest sens Formularul 12A in original, si a prevederilor art.181 lit a), c1), d) si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006.si va depune in acest sens Formularele 12B si 12 B1 in original.
Modalitatea de indeplinire
-Tert sustinator va prezenta: Anexa nr.19 -Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului, Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ? Formular 12A, Formular 12B;
-in original - Formularul 12B1-Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese (conf. art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006) din Sectiunea Formulare - in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5(cinci) ani, insotita de certificari de buna executie(parti relevante din contracte/procese verbale de receptie/ recomandari, etc.) pentru cele mai importante lucrari. Lista va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari (Formular 12F din Sectiunea modele de formulare), precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele specifice in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Operatorul economic trebuie sa faca dovada experientei similare de lucrari in valoare cumulata de minim 342.789 lei fara TVA, din maxim 2 contracte de lucrari similare.Ofertantul va face conversia valorilor la cursul mediu lei/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012.
Modalitatea de indeplinire
-Formular 12F din Sectiunea Formulare in original.
Continuare cerinta nr.1 - Nota: Raportarea numarului de ani (5 ani) la nivelul carora se face dovada experientei similare se va face de la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
-Se pot prezenta lucrari ce sustin experienta similara lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala, sau lucrari receptionate insotite de proces verbal la terminarea lucrarilor sau lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (Formular 12G din Sectiunea Formulare, in original), precum si, dupa caz acordurile de subcontractare (Formular 5 din Sectiunea Formulare). Ofertantul va indica in oferta sa partile din contract ce vor fi subcontractate, datele de recunoastere ale subcontractantilor, specializarea, precum si ponderea acestora. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Subcontractantul raspunde pentru executarea/executarea defectuoasa a unei parti din contractul de achizitie publica numai in fata contractantului, iar acesta va raspunde in fata autoritatii contractante pentru modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. Inlocuirea unui subcontractant dupa incheierea contractului se poate face numai cu acordul autoritatii contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial. In cazul in care pe parcursul executiei lucrarilor deja contractate, parte din lucrarile contractate vor fi subcontractate pentru executie cu alte societati comerciale fara avizul achizitorului, executantul, in calitate de parte contractanta acorda dreptul achizitorului de a recupera orice suma de bani stabilita ulterior ca plata necuvenita, nelegala, prejudiciu, de catre organele cu atributii de control in domeniul economico-financiar, in conformitate cu legile in vigoare. In acest sens operatorul economic va completa o Declaratie suplimentara (Formularul 12G1) privind angajamentul de plata a sumelor stabilite ca plata necuvenita, nelegala, prejudiciu, depistate de catre organele cu atributii de control in domeniul economico-financiar avand ca motiv neaducerea la cunostinta achizitorului a intentiei de subcontractare a unei parti din lucrare.
Modalitatea de indeplinire
Formular 12G, 12G1 din Sectiunea Formulare in original
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, care sa contina urmatoarele informatii: studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a personalului angajat; personalul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii, ofertantul prezentand decizia de numire a responsabilului CQ.
Modalitatea de indeplinire
- formulare privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 12I , 12 J din Sectiunea Formulare, in original), insotite de decizia de numire a responsabilului CQ.
Continuare cerinta nr.4 - Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: - sef de santier responsabil cu derularea contractului ;
- responsabil SSM (coordonator in materie de securitate si sanatate in munca), in conformitate cu prevederile art.8 si 9 din Legea 319 / 2006.
Declaratia va fi insotita de curriculum vitae pentru persoanele de conducere (administrator societate, sef de santier) si de copii cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa autorizatiile, atestatele, sau certificatele detinute de persoanele ce au sarcini in indeplinirea contractului.
Modalitatea de indeplinire
-Formular 12J din Sectiunea Formulare, insotit de documentele doveditoare.
Declaratie care contine informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul / asociatul / subcontractantul / tertul sustinator, dupa caz, se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de lucrari
Modalitatea de indeplinire
- Formular 12H din Sectiunea Formulare, in original
Tert sustinator daca este cazul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, 1) - ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si a prevederilor art. 181 lit a), c1), d), art. 69 indice 1 din OG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
-Ofertantul va prezenta: - Anexa nr.20 ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici; - Anexa nr.21 si Anexa nr.22 ? Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional, din sectiunea Formulare; - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ? Formular 12A si Formular 12B; - Formularul 12B1 -Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare.
STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru domeniul supus achizitiei, eliberat de catre organisme de acreditare. Ofertantul va prezenta cert.de calitate SREN ISO 9001 ?2008, in copie sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii. Demonstrarea unui nivel corespunzator al calitatii se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiasa ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu zis. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor. In cazul asocierilor, cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara operatorului economic participant la procedura de achizitie.
Modalitatea de indeplinire
-Certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru domeniul supus achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
10/4/768/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2013 11:30
Locul: sediul SCREIR CF Constanta, aleea Albastrelelor, nr.10, et. III, cam.327
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru a putea vizualiza fisierele atasate anuntului de participare va recomandam sa descarcati aplicatia shellSAFE VERIFY de la urmatoarea adresa web: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download. Acordul cadru se va incheia cu un numar de maxim cinci operatori economici , daca numarul de oferte admisibile va permite acest lucru. In caz contrar, numarul operatorilor economici cu care se va incheia acordul cadru poate fi si mai mic decat cel precizat, respectiv mai mic de trei. Atribuirea contractelor subsecvente se va face fara reluarea competitiei, pe baza criteriului de atribuire stabilit, prin utilizarea metodei ?cascada?. Metoda ?cascada? presupune atribuirea contractelor subsecvente intotdeauna operatorului clasat pe locul 1. In cazul in care operatorul clasat pe locul 1 nu are capacitatea sa execute lucrarile in cauza, contractul subsecvent se va atribui urmatorului operator economic semnatar al acordului, si asa mai departe.Precizari suplimentare referitoare la modalitatea de departajare a eventualelor oferte cu preturi egale clasate pe unul din primele 5 locuri ale clasamentului: daca doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis.Pretul va putea fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior (exceptie facand ofertele clasate pe locul 1).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei C.R.E.I.R. CF Constanta
Adresa postala: Aleea Albastrelelor nr. 10, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900132, Romania, Tel. +40 241589840, Fax: +40 241587240
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2013 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer