Licitatie Publica - Interventii accidentale la constructii si instalatii aferente de pe raza Sucursalei Regionale CF Iasi
Anunt de participare (utilitati) numarul 92254/14.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: prin SRCF Iasi, Str. Piata Garii nr. 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania, Punct(e) de contact: Julieta Aghion, Tel.0232/273.507, Email: [email protected], Fax: 0232/273.507, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Interventii accidentale la constructii si instalatii aferente de pe raza Sucursalei Regionale CF Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Pe raza Sucursalei Regionale CF Iasi
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 1, 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente functie de necesitati si fonduri disponibile
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile constau in repararea partilor aferente ale cladirilor si instalatiilor de utilitati pentru mentinerea acestora in functiune, respectiv reparatii la sarpante, invelitori, jgheaburi, burlane, cosuri de fum, sobe teracota, tencuieli, zugraveli, tamplarii, usi, ferestre, inlocuire geamuri si feronerii defecte, vopsitorii, reparatii instalatii sanitare, electrice, termice si apa-canal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini si Antemasuratorii
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 4.000 lei; garantiei de buna executie: 5% (2, 5% pentru IMM)din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si va fi constituita in lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii SRCF Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificatele privind obligatiile de plata catre bugetul de stat si local; Certificat constatator; Certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, valoare minima de: 400.000 lei; Bilantul contabil la 31.12. 2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani2.Fisa/fise de informatii privind experienta similara. Se va face dovadaindeplinirii si finalizarii, in ultimii 5 (cinci) ani, cel putin a unui contract sau mai multe contracte, care au avut ca obiect executia de lucrarisimilare celor supuse prezentei proceduri de achizitie si cu o valoarea totala egala sau mai mare decat 200.000 lei. Se vor prezenta, pentru confirmare, recomandarile aferente ale beneficiarilor
3.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu de personal, in ultimii 3 ani.4.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, 5.Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul este organizat cu puncte de lucru in principalele centre feroviare de pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Iasi (Iasi, Pascani, Suceava, Vatra Dornei, Vaslui, Roman, Bacau, Piatra Neamt).6. Declaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora7. Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de Autoritatea Feroviara Romana AFER, 8. Agrement tehnic feroviar, eliberat de catre Autoritatea Feroviara Romana AFER9. Planul propriu de securitate si sanatate conf. HG.300/2006
10. Certificatele ISO 9001, 14001, OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2010 11:00
Locul: Sediul SRCF Iasi, Str. Piata Garii nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(021) 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile de la luarea la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SRCF Iasi
Adresa postala: Piata Garii nr. 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 70090, Romania, Tel.0232/215600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2009 15:00