Licitatie Publica - Interventii accidentale la constructii si instalatiile aferente de pe raza Sucursalei Regionala CF Cluj
Anunt de participare (utilitati) numarul 96548/22.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: P-ta Avram Iancu, nr.17, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Reghina Chit, Tel.0264/598869, Email: [email protected], Fax: 0264/598869, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Interventii accidentale la constructii si instalatiile aferente de pe raza Sucursalei Regionala CF Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cladirile cu specific feroviar de pe raza Sucursalei Regionala CF Cluj
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 1, 200, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In baza acordului cadru se vor incheia contracte subsecvente. Primul contract va avea o durata de 3 luni(valoarea estimata de 50.000 lei)urmand ca celelalte contracte sa se incheie in functie de necesitati si fondurile alocate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile ce se vor executa in cadru reparatiilor accidentale vor fi: reparatii la sarpante, invelitori de tabla, tigla si hidroizolatii, reparatii jgeaburi, burlane, cosuri de fum, sobe de teracota, zugraveli, tencuieli vopsitorii etc. conform devizelor anexate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 750 lei.Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere a personalului principal de conducere privind situatie personala (eligibilitatea), formular B1 in original, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular B2 in original, declaratie privind calitatea de participant la procedura(ofertant, asociat) formular B3 in original, Certificate constatatoare privind plata texelor si impozitelor la bugetul consolidat si la bugetele locale, certificatul de inregistrare si certificatul constatator de la registrul comertului, autorizatie de furnizor feroviar AFER si agrement tehnic AFER, pentru executarea lucrarilor supuse achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului, formular B4 in original, bilantul contabil vizat si inregistrat la data 30.06.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari similare, formular B7 in original si demonstrarea experientei similare cu un contract in valoare de 50.000 lei, recomandari pentru cele mai importante lucrari de servicii, formular B8 in original, declaratie privind numarul mediu de personal, formular B9, declaratie privind dotarea tehnica si demonstrarea dotarii tehnice conform documentatiei de atribuire, formular B10,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2010 11:00
Locul: Sediul Sucursalei Regionala CF Cluj, P-ta Avram Iancu nr.17 - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr.11, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400113, Romania, Tel.0264/593865, Email: [email protected], Fax: 0264/593865
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficui Juridic al Sucursalei Regionala CF Cluj
Adresa postala: P-ta Avram Iancu nr. 17, et.4 cam.404, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264/430468, Fax: 0264/430468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2010 10:43