Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Interventii in regim de urgenta la unitatile de invatament preuniversitar din municipiul Cluj-Napoca


Anunt de participare numarul 69813/09.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: adriana magurean, Tel.0264/591480, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Interventii in regim de urgenta la unitatile de invatament preuniversitar din municipiul Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 7, 200, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reparatii si intretinere unitati de invatament constructii si instalatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45232141-2-Instalatii de incalzire (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
45333000-0-Lucrari de instalare de gaz (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1, 2, 3, 4, 5 lucrari de intretinere unitati de invatamant
Valoarea estimata fara TVA: 7, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de participare pentru lot1=3.600 lei, lot2=1.800 lei, lot3=600 lei, lot4=600 lei, lot5=600 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare bugetul local.Plata prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Decl.privind eligibilitatea 2.Decl.privind calitatea de participant 3. Decl.privind neincadrarea in prevederile art. 180 4. Decl.privind neincadrarea in prevederile art. 181. Decl.va fi insotita de Certif.constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale Toate certif.se vor prezenta in original sau copie legalizata 5. Certif.constatator emis de oficiul registrului comertului.Certif.de inregistrare de la Registrul comertului.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil vizat si inregistrat deorganele competente la data de 31.12.2007.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, in ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), egala sau mai mare decat o valoare minima impusa, dupa cum urmeaza: Lot 1 = 360.000 lei, lot 2 = 180.000 lei, Lot 3 = 60.000 lei, Lot 4 = 60.000 lei, Lot 5 = 60.000 lei (Daca oferta se depune pentru unul sau mai multe loturi cifra medie anuala de afaceri, in ultimii 3 ani, va fi egala cu suma impusa pentru loturile pentru care se depune oferta cumulativ.), Lichiditate generala = (active circulante/datorii curente x 100)> 100% la data de 31.12.2007, Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)> 30% la data de 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani (2003, 2004, 2005, 2006 si 2007), recomandari, experienta similara, Se vor prezenta documente care sa certifice faptul ca operatorul economic respecta standarde de asigurarea calitatii lucrarilor ce urmeaza a fi executate (ISO 9001 sau echivalent), Informatii privind dotarile, Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere, subcontractanti, asociere, Declaratie privind obligativitatea respectarii conditiilor de munca , protectia muncii si protectia mediuluiNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)Indeplinirea in ultimii 5 ani a trei contracte a caror valoare sa fie conform pragurilor prezentate mai jos si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare: LOT 1 este de 60.000 lei, LOT 2 este de 30.000 lei, LOT 3 este de 10.000 lei, LOT 4 este de 10.000 lei, LOT 5 este de 10.000lei. Daca oferta se depune pentru mai multe loturi (sau toate) experienta similara va fi egala cu suma valorilor impuse ca experienta similara pentru loturile ofertate. Dotare tehnica minima obligatorie: LOT 1 Lucrari de reparatii curente constructii schela metalica betoniera masini de perforat si spart beton generator curent masini de transport de pana la 3 tone LOT.2. Lucrari de reparatii curente instalatii sanitare aparat de sudura masini de filetat masini de perforat si spart beton polizor unghiular LOT.3. Lucrari de reparatii curente instalatii electrice : generator curent masini de perforat si spart beton aparate pentru verificat instalatie electrica LOT.4. Lucrari de reparatii curente instalatii gaz: masina de filetat aparat sudura masina de gaurit polizor unghiular detector monoxid si CO LOT.5. Lucrari de reparatii curente instalatii incalzire : aparat sudura electric si autogen generator curent masina de gaurit polizor unghiular masina de perforat si spart beton In cazul in care se depune oferta pentru 2 sau mai multe loturi, operatorul economic trebuie sa faca dovada dotarii tehnice minime obligatorii prin cumulul dotarii impuse pt fiecare lot.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
lichiditate generala > 100% la data de 31.12.2008solvabilitate patrimoniala >30% la data de 31.12.2007
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: plata se va face in numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2008 10:00
Locul: sala mare de sedinte din str.Motilor nr.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a contestatilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6- sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4)021310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4)021310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: stefan cel mare nr.1, Localitatea: cluj-napoca, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0264 593865, Email: [email protected], Fax: 0264 592322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatori asupra actului autoritatii pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca
Adresa postala: str.Motilor nr.3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40001, Romania, Tel.0264 596030, Email: [email protected], Fax: 0264 431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2008 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer