Licitatie Publica - Intocm. doc. de examinare Ex in vederea atestarii/reatestarii si obt. Certificat de Conformitate in situ
Anunt de participare (utilitati) numarul 132012/12.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. 0244/401360, Email: [email protected], Fax: 0244/402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unic transportator de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intocm. doc. de examinare Ex in vederea atestarii/reatestarii si obt. Certificat de Conformitate in situ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Puncte de lucru ale beneficiarului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii pentru:
-Intocmirea documentatiilor de examinare Ex in vederea atestarii/reatestarii si obtinerea certificatului de conformitate in situ a echipamentelor electrotehnice aflate in medii potential explozive.-Intocmirea documentatiei si obtinerea raportului privind protectia la explozie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79421200-3 - Servicii de elaborare de proiecte, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
79132000-8-Servicii de certificare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 14.000 lei (2% din valoarea estimata fara TVA a contractului)Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale din care sa reiasa ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, in luna anterioara depunerii ofertelor (in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? ( in situatia in care operatorul economic este implicat in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire), Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. In cazul asocierii, documentele se prezinta de catre fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - Formularul "Informatii generale". Valoare minima impusa a cifrei de afaceri in ultimii 3 ani (2008-2010) de minimum 1.400.000 lei; Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. si lista principalelor prest de serv in ultimii 3 ani; prezentarea a max. 3 contracte cu ob asemanator celui ptr care se oferteaza, ctr duse la bun sfarsit si a caror val. Cum. a fost de minimum 350.000 lei. Ofertantul va anexa copia contr. prezentate ca exp. similara (parti relevante din contr din care sa rezulte obiectul, val. serv., durata) si va prez certificare de buna executie: recom. din partea benef contr. prez ca exp similara, care se incadreaza in cerintele de la acest pct. Se vor accepta si prez. doc. care vor certifica prest serv. partial pana la val. minima impusa de 350.000 lei.Ofertantul va putea prezenta si alte doc. pe care le consid. edifi. in sust. si dovedirea exp similare. Decl. si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare.Decl. privind personalul de conducere si personalul resp direct de indeplinirea contractului(din care, in mod obligatoriu, vor face parte: - pers. minim angajat in indepl. contractului: 12;
- personal atestat INSEMEX Petrosani ptr. pr. si ex. de lucrari in conditii de atmosfera potential exploziva conf. art. 7, pct. a) si b) din ORDINUL Nr. 1636/392 din 25 aprilie 2007privind aprob. reglementarii tehnice "Normativ privind prevenirea exploziilor ptr. proiectarea, montarea, punerea in functiune, utilizarea, repararea si intret. instalatiilor tehnice care funct in atmosfere potential explozive", ind NEx 01-06, publ in MO nr. 411/2007); notificare ptr. activ de proiectare si intocmire a documentatiei in vederea certificarii, conform art. 7, pct. a) si b) din ORDINUL Nr. 1636/392 din 25 aprilie 2007privind aprobarea reglementarii tehnice "Normativ privind prevenirea exploziilor ptr. proiectarea, montarea, punerea in functiune, utilizarea, repararea si intret. instalatiilor tehnice care funct in atmosfere potential explozive", ind NEx 01-06, publ in MO nr. 411/2007; Certif.ISO 9001:2008 sau echiv, emis de organisme acred., care confirma certificarea sist. de management al calitatii; Certif. valabil la data desch ofertei; Certif.SR EN ISO 14001:2005, sau echiv, emis de organisme acred., care confirma certificarea sist. de management al mediului. Certif. valabil la data desch ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2012 11:00
Locul: Sediul II Adm., Str. Rezervoarelor , nr. 8, Ploiesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, imputerniciri, copii BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art. 256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL S.C. CONPET S.A.
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. 0244/401.360, Fax: 0244/516.451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2011 07:55