Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmire S.F., P.T., D.T.A.C., D.D.E. pentru proiectul ?Amenajare spatii agrement si divertisment? in Poiana Brasov


Anunt de participare numarul 110006/21.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala:  BD. EROILOR NR.8, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Punct(e) de contact:  GABRIELA VLAD, Tel. +40 268 472486, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  +40 268 472486, Adresa internet (URL):  http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
IntocmireS.F., P.T., D.T.A.C., D.D.E. pentru proiectul?Amenajare spatii agrement si divertisment? in Poiana Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
IntocmireS.F., P.T., D.T.A.C., D.D.E. pentru proiectul?Amenajare spatii agrement si divertisment? in Poiana Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? studiului geotehnic, ce va face parte integranta din documentatia tehnica,
? prezenta tema de proiectare, studiudefezabilitate (inclusiv documentatiepentrucertificat deurbanism, studii de teren pentrufiecareamplasamentcorelatecuspecificul fiecaruiobiectivdeinvestitiecevafirealizatperespectivalocatie, documentatiipentru obtinereaavizelor), conform cuprevederile HG 28 /2008 cu modificarile si completarile ulterioare;
? analiza cost-beneficiu;
? proiect tehnic;
? detaliile de executie;? caietele de sarcini;? listele de cantitati de lucrari;? estimarea de pret la nivel de proiect tehnic si detalii de executie;? documentatie pentru obtinere avize si acorduri mentionate prin certificatul de urbanism;? documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatie de construire (D.T.A.C.), ? documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor (D.T.O.E.), ? documentele pentru eliberarea autorizatiei de construire, conf. prevederilor legale Ordinul nr. 119/2009 si conf. Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare, ? plandeafaceri pentru justificarea invetitiei, inclusiv strategia de marketing.
Valoarea estimata fara TVA: 527, 715.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
80 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare -10.554 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare si fonduri europene-Proiectul ?Amenajare spatii agrement si divertisment?este inscris in PID, urmand a se obtine finantarea prin POR2007-2013, Axa prioritara 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006
Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul va tine cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Declaratie privind respectarea principiului egalitatii de sanseCertificat privind impozitele si taxele locale
Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator in original sau copie legalizataemis de Oficiul Registrului Comertului
Bilant pozitiv la 30.06.2010 inregistrat laorganele competente.
Balanta de verificare pentru luna septembrie 2010 stampilata si semnata de reprezentantul legal
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilant pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind lista principalelor servicii
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in ultimii 3 ani, respectiv, sa fi incheiat cel putin un contract de prestari servicii cu obiect similar cu finantare din fonduri comunitare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 11.02.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2010 11:00
Locul: Primaria Municipiului Brasov, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii si reprezentantii acestora,
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Amenajare spatii agrement si divertisment?este inscris in Programul Integrat de Dezvoltare, urmand a se obtine finantarea prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 ? ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? potentiali poli de crestere ?.
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0300846, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia de Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str.Eroilor nr.5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268/414114, Email:  [email protected], Fax:  0268/ 475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL CONTENCIOS
Adresa postala:  Str.Eroilor nr.8, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268/416550/149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2010 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer