Licitatie Publica - Intocmire bilant de mediu de nivel I pentru Remiza de automotoare Arad
Anunt de participare (utilitati) numarul 61940/20.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: RO-300166, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic, Tel.0256/200475, In atentia: Kiss Ana, Fax: 0256/200475
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
RTFC Timisoara
Adresa postala: Str. Garii. Nr. 2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic, Tel.0256/200475, In atentia: Kiss Ana, Fax: 0256/200475
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BRM - Terminal Timisoara
Adresa postala: Str. Garii , Nr. 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: CladireELBA, Tel.0256/490502, In atentia: Barbos Corina , Anca Balas, Email: [email protected], Fax: 0256/274724
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BRM - Terminal Timisoara
Adresa postala: Str. Garii , Nr. 1, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: CladireELBA, Tel.0256/490502, In atentia: Barbos Corina , Anca Balas, Email: [email protected], Fax: 0256/274724
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intocmire bilant de mediu de nivel I pentru Remiza de automotoare Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Remiza de automotoare Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire bilant de mediu de nivel I pentru Remiza de automotoare Arad
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90300000-0 - Servicii privind mediul si servicii ecologice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 6, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare : - 60 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea Formular B1;
2. Declaratieprivind neincadrarea in art. 181;3. Declaratie pe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor4. Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta .
5.aPentru persoane juridice romane: Certificat constatator in original sau copie legalizata (valabil la data licitatiei) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial .5 b.Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare/alt document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului-copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil: 31.12.2007 , declaratie privind cifra de afaceri (cu titlu informativ)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- Declaratii pe propria raspunderereferitoare la : - echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare;
- efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ;se va nominaliza personalul responsabil de indeplinirea contractului si personalul responsabil cu asigurarea controlului calitatii
- utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
- proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora;
- respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;
-2 recomandari. in original sau copie legalizataSTANDARDE :
Atestare eliberata de catre MMDD- Secretariatul Tehnic al Comisiei de atestare a Persoanelor fizice si juridice pentru elaborarea bilanturilor de mediu pentru domeniul 10
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC P56
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria BRM TERMINAL Timisoara ( CLADIRE ELBA ), STR. GARII , NR. 1, TEL. 0256/490502, e_mail : [email protected]
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2008 10:00
Locul: BRM TERMINAL Timisoara ( CLADIRE ELBA ), STR. GARII , NR. 1, TEL. 0256/490502 , e_mail :
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2008 15:10