Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmire caiet de sarcini proiectare casute de tip familial si asistenta tehnica in procedura de evaluare a ofertelor


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
14.840 RON

Castigatorul Licitatiei: SC INTEGRATE INVESTMENT SRL
Anunt de atribuire numarul 25881/27.10.2008
Informatii anunt de participare asociat 46068
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului Bucuresti
Adresa postala: Bd. Gral. Ghe. Magheru nr 7 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010322, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Manoliu, Tel.021 315 36 33, In atentia: Mirela Manoliu, Email: [email protected], Fax: 021 312 74 74, Adresa internet (URL): www.copii.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Intocmire caiet de sarcini proiectare casute de tip familial si asistenta tehnica in procedura de evaluare a ofertelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul ANPDC, Bulevardul Magheru, nr. 7, Sector 1
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Caietul de sarcini pentru proiectanti trebuie finalizat in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului, si va include ca tema de proiectare intocmirea proiectului tehnic cu respectarea normativelor in vigoare, inclusiv Ordinul Secretarului de Stat al ANPDC nr. 21/2004 pentru aprobarea Standardelor minime obligatorii privind serviciile pentru protectia copilului de tip rezidential si Ordinul Secretarului de Stat al ANPDC nr. 27/2004 pentru aprobarea Standardelor minime obligatorii privind serviciile pentru protectia copilului de tip rezidential pentru copiii cu dizabilitati.Caietul de sarcini pentru proiectanti va avea doua sectiuni : cea referitoare la proiectul pe care partipantii vor trebui sa-l intocmeasca in vederea participarii la licitatie - acest proiect va deveni ulterior parte al proiectului standard;ยท cea referitoare la activitatile pe care participantii vor trebui sa le indeplineasca ca urmare a castigarii licitatiei.**In sectiunea a doua, se va face diferenta intre activitatile unice (valabile pentru toate implementarile proiectului standard) pe de o parte si activitatile diferite (aferente fiecarei implementari) pe de alta parte.2. Documentatia de atribuire de servicii de proiectare, care include si grila de evaluare a ofertelor trebuie finalizata si predata in acelasi timp cu Caietul de sarcini.3. Asistenta tehnica consta in participarea consultantului ca membru evaluator cu drept de vot, in cadrul Comisiei de evaluare a ofertelor depuse de catre proiectanti.Participarea consultantului este obligatorie la toate sedintele Comisiei de evaluare, pana la pronuntarea unei hotarari de atribuire a contractului.Oferta tehnica va cuprinde modalitatea de intocmire a Documentatiei de atribuire de servicii de proiectare, si graficul de realizare a caietului de sarcini si a documentatiei.Oferta financiara trebuie prezentata defalcat pe activitati, indicandu-se tariful defalcat pentru fiecare activitate in parte (intocmire Caiet de sarcini, intocmre documentatie de atribuire ade servicii de proiectare si asistenta tehnica), inclusiv cu precizarea sumei totale.Se va garanta ca prin rezultatul activitatii de consultanta (Documentatie, caiet de sarcini, asistenta tehnica) vor fi respectate atat Standardele minime Obligatorii din domeniul protectiei drepturilor copilului cat si normativele in vigoare.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71210000-3 - Servicii de consultanta in arhitectura (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
14, 840RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
Pretul contractului
40%
Descriere:
2.
Perioada de timp in care se executa caietul de sarcini
25%
Descriere:
3.
Experienta profesionala
35%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 7775 Denumirea: Intocmire caiet de sarcini proiectare casute de tip familial si asistenta tehnica in procedura de ev
V.1) Data atribuirii contractului 8/15/2007
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC INTEGRATE INVESTMENT SRL
Adresa postala: Str. Intrarea Portocalelor, nr. 2, bl. Rosu, sc. B, ap. 12, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060101, Romania, Tel.021.315.23.69, Fax: 021.315.23.70
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 15000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 14840.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2008 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer