Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmire caiet de sarcini proiectare casute de tip familial si asistenta tehnica in procedura de evaluare a ofertelor


Anunt de participare numarul 25881/30.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului Bucuresti
Adresa postala: Bd. Gral. Ghe. Magheru nr 7 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010322, Romania, Punct(e) de contact: Marius Ovidiu Roman, Tel.021 315 36 33, Email: [email protected], Fax: 021 312 74 74, Adresa internet (URL): www.copii.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire caiet de sarcini proiectare casute de tip familial si asistenta tehnica in procedura de evaluare a ofertelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul ANPDC, Bulevardul Magheru, nr. 7, Sector 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Caietul de sarcini pentru proiectanti trebuie finalizat in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului, si va include ca tema de proiectare intocmirea proiectului tehnic cu respectarea normativelor in vigoare, inclusiv Ordinul Secretarului de Stat al ANPDC nr. 21/2004 pentru aprobarea Standardelor minime obligatorii privind serviciile pentru protectia copilului de tip rezidential si Ordinul Secretarului de Stat al ANPDC nr. 27/2004 pentru aprobarea Standardelor minime obligatorii privind serviciile pentru protectia copilului de tip rezidential pentru copiii cu dizabilitati.
Caietul de sarcini pentru proiectanti va avea doua sectiuni :
· cea referitoare la proiectul pe care partipantii vor trebui sa-l intocmeasca in vederea participarii la licitatie - acest proiect va deveni ulterior parte al proiectului standard;
· cea referitoare la activitatile pe care participantii vor trebui sa le indeplineasca ca urmare a castigarii licitatiei.*
*In sectiunea a doua, se va face diferenta intre activitatile unice (valabile pentru toate implementarile proiectului standard) pe de o parte si activitatile diferite (aferente fiecarei implementari) pe de alta parte.
2. Documentatia de atribuire de servicii de proiectare, care include si grila de evaluare a ofertelor trebuie finalizata si predata in acelasi timp cu Caietul de sarcini.
3. Asistenta tehnica consta in participarea consultantului ca membru evaluator cu drept de vot, in cadrul Comisiei de evaluare a ofertelor depuse de catre proiectanti.
Participarea consultantului este obligatorie la toate sedintele Comisiei de evaluare, pana la pronuntarea unei hotarari de atribuire a contractului.
Oferta tehnica va cuprinde modalitatea de intocmire a Documentatiei de atribuire de servicii de proiectare, si graficul de realizare a caietului de sarcini si a documentatiei.
Oferta financiara trebuie prezentata defalcat pe activitati, indicandu-se tariful defalcat pentru fiecare activitate in parte (intocmire Caiet de sarcini, intocmre documentatie de atribuire ade servicii de proiectare si asistenta tehnica), inclusiv cu precizarea sumei totale.
Se va garanta ca prin rezultatul activitatii de consultanta (Documentatie, caiet de sarcini, asistenta tehnica) vor fi respectate atat Standardele minime Obligatorii din domeniul protectiei drepturilor copilului cat si normativele in vigoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74221000-4 - Servicii de consultanta in arhitectura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta pentru intocmire caiet de sarcini proiectare casute de tip familial si asistenta tehnica in procedura de evaluare a ofertelor
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.08.2007 pana la 05.11.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu sunt solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati comerciale sau persoane fizice autorizate
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Perioada de timp de executie a Documentatiei de atribuire a serviciului de proiectare de case de tip familial pentru copii trebuie sa fie de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de prestare de servicii de consultanta
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara de minim 5 ani in domeniu, cel putin 5 contracte de aceesi valoare/sau mai mare cu cea a ofertei. Arhitect cu drept de semnatura in conformitate cu Ordinul Arhitectilor din Romania.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca se solicita se vor preciza ce informatii trebuie prezentate cu privire la: - rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an
Cerinta obligatorie: completare formular nr 21
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca se solicita, se vor preciza ce informatii trebuie prezentate cu privire la: Exemplu: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani- Completare formular 12D+Anexa - Completare formular B
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Arhitect cu drept de semnatura in conformitate cu Ordinul Arhitectilor din Romania
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul contractului
40%
Descriere:
2.
Perioada de timp in care se executa caietul de sarcini
25%
Descriere:
3.
Experienta profesionala
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2007 14:30
Locul: Sediul ANPDC, Bulevardul Magheru, nr. 7, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2007 18:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer