Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmire documentatie necesara obtinerii certificatului de atestare a dreptului de proprietate asupra imobilului si de publicitate imobilara pentru Agentia de Voiaj CFR Craiova


Anunt de participare (utilitati) numarul 105969/12.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO-010867, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAI VASILE, Tel. 021/319.03.02, Email:  [email protected], Fax:  021/313.20.62, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regionala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala:  B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  RO-200044, Romania, Punct(e) de contact:  DASCALU NICUSOR, Tel. 0251/416511, Email:  [email protected], Fax:  0251/419540
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Regionala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala:  B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  RO-200044, Romania, Punct(e) de contact:  DASCALU NICUSOR, Tel. 0251/416511, Email:  [email protected], Fax:  0251/419540
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regionala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala:  B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  RO-200044, Romania, Punct(e) de contact:  DASCALU NICUSOR, Tel. 0251/416511, Email:  [email protected], Fax:  0251/419540
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intocmire documentatienecesara obtinerii certificatuluide atestare a dreptului de proprietate asupra imobilului si de publicitate imobilara pentru Agentia de Voiaj CFR Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Conform caietului de sarcini nr.221/1/AH/29/2010
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire documentatienecesara obtinerii certificatuluide atestare a dreptului de proprietate asupra imobilului si de publicitate imobilara pentru Agentia de Voiaj CFR Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire documentatienecesara obtinerii certificatuluide atestare a dreptului de proprietate asupra imobilului si de publicitate imobilara pentru Agentia de Voiaj CFR Craiova, conform caiet de sarcini nr.221/1/AH/29/2010
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 80 lei, garantia de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea adjudecata, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl priv eligib complet in conf cu Form A din Sect Form ? in orig; 2.Decl priv neincadr in situat prev la art. 181 din OUG 34/2006 complet in conf cu Form B din Sect Form. ? in orig; 3.Certif de atest fiscal privind achit obligat exigib catre bug de stat si catre bug asig social de stat (sanat, pensii, somaj), valab la data deschid ofert, elib de Direct Gen a Finant Publ si Control Finant de Stat ? in orig sau cop legaliz; 4.Certif priv plata taxe si impoz local, valab la data deschid ofert, elib de Primaria locala? in orig sau copie legaliz; 5.Pt pers jurid romane: a)Certif constat, in orig sau cop legal emis, cu cel mult 30 zile inaint de data deschid ofert, de Of Reg Comert de pe langa Trib teritor, din care sa rez ca: - domen de activit al ofert coresp obiect proced; - nu sunt inscr ment cu privire la aplic Leg nr. 85/2006 priv proced insolvent, sau ca societ se afla in incapacit de plata, in orig sau copie legaliz; b) Aut ANCPI sau OCPI, in copie; 6.Pt pers fiz roman: a) Aut de funct, precum si orice alt docum edificat consid necesar pt doved apartenent la categ prof impusa de indeplin contract - in copie legaliz; b) Aut ANCPI sau OCPI, in copie; 7.Pt pers jurid straine: a) Docum edificat care sa doved o forma de inregistr ca pers jurid sau de inregistr/atestare ori apart prof, in conf cu preved legale din tara in care ofertant este rezident. Docum se vor prezenta in copie legaliz, anexandu-se si traduceri aut in lb romana; b) Aut ANCPI sau OCPI, in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) ultimul contabil ? in copie;
b) ultima balanta contabila? in copie;
c) declaratie privind cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.Se va completa si depune, in original, Formularul C2 din Sectiunea Formulare.b)declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii ? in original;c)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? in original; Se va completa si depune, in original, Formularul F din Sectiunea Formulare.
d)informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze ? nu se prezinta daca ofertantul nu subcontracteaza.
e)declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii ? in original;f)declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamenteletehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii? in original;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
26/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2010 11:00
Locul: RTFC Craiova, B-dul Dacia, Nr 221, Craiova , Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
SNTFC CFR CALATORI SA nu incheie/atribuie acord cadru/contract (furnizare/servicii/lucrari) aferente infrastructurii de transport de interes national
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  RO-030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala:  B-dul Nicolae Titulescu, Nr. 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  RO-200134, Romania, Tel. 0251/418.568, Email:  [email protected], Fax:  0251/415.600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Craiova
Adresa postala:  B-dul Dacia, nr. 221, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  RO-200044, Romania, Tel. 0251/416511, Email:  [email protected], Fax:  0251/419540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2010 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer