Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmire documentatie cadastrale pt inscrierea unei constructii definitive pe un teren inscris in CF si doc. pentru autorizare


Anunt de participare numarul 52362/14.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408478/408367, In atentia: Ec. Lucretia Schipor, EC.Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.LOga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul Consiliere Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire documentatie cadastrale pt inscrierea unei constructii definitive pe un teren inscris in CF si doc. pentru autorizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la amplasamentul imobilului si locatia ofertantului castigator.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 274, 319RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea documentatiilor necesare inscrierii in cartea funciara a actelor si/sau faptelor juridice referitoare la constructii definitive pe un teren inscris in cartea funciara si intocmire doc. pentru autorizare, prin parcurgerea etapelor solicitate in caietul de sarcini in conformitate cu Ordinul 634/2006 pentru aprobarea Regulamentului privind continutul si modul de intocmire a documentatiilor cadastrale in vederea inscrierii in cartea funciara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74274300-3 - Servicii de cadastru (Rev.1)
74271800-7-Servicii de topografie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Intocmirea documentatiilor cadastrale care stau la baza inscrierii in cartea funciara a actelor si faptelor juridice referitoare la constructii definitive pe un teren inscris in cartea funciara.2.Intocmirea documentatiilor pentru autorizarea lucrarilor de constructii :
- autorizarea executarii lucrarilor de construire - P.A.C.;
- autorizarea executarii lucrarilor de desfiintare - P.A.D.;
- autorizarea executarii organizarii lucrarilor - P.O.E.
Cantitatea previzionata de servicii ce vor fi prestate in baza contractelor subsecvente pe durata intregului acord cadru este de minim 250 mp si maxim de 50.000mp.Cantitatea previzionata de servicii ce vor fi prestate in baza fiecarui contract subsecvent este de minim 20mp.
Valoarea estimata fara TVA: 274, 319RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 2.700 lei; garantie de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Sit.ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup.Subcontr: se poate subcontr.o parte din acordul cadru.Se prezinta doc. de la pct. III.2.1 si III.2.3
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere, conf. art.180 din OUG 34/2006;2)Declaratie pe proprie raspundere, conf.art.181 din OUG 34/2006;3)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local;4)Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului;Certificatele mentionate la punctele 3) si 4) trebuie sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii procedurii de achizitie publica.5)Fisa de informatii generale;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 3)-5) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va prezenta: 6)O declaratie pe propria raspundere/o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative/judiciare/a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.7)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertei; Autorizatie de functionarePersoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificatul de autorizare pentru executia lucrarilor de specialitate din domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei;2. Declaratie si Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;3. Resurse umane.4. Resurse tehnice.5. Informatii privind subcontractantii/asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Certificat in copie. 2. Formularul 12 E completat. 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, conform formular 12I; Declaratie pe propria raspundere referitoare la capabilitatea ofertantului de a dispune de personal specializat, responsabil direct pentru indeplinirea corespunzatoare a contractelor subsecvente de servicii. Ofertantul trebuie sa dispuna de minim: -3 persoane cu specializare topo/cadastru; -2 ing.constructori; -2 tehnicieni, studii medii, specializare topo/cadastru/constructii Pentru personalul responsabil direct de indeplinirea contractului, se vor anexa CV-urile, precum si acte doveditoare ale competentelor in domeniu(diplome de specialitate/autorizari) 4. Declaratie pe propria raspundere referitoare la capabilitatea ofertantului de a dispune de logistica pentru indeplinirea corespunzatoare a contractelor subsecvente de servicii(tehnica de calcul, aparatura topo specifica, utilaje, mijloace de transport, etc. 5. Declaratia si Lista cuprinzand subcontractantii(daca este cazul), conform Formular12G precum si acordurile de subcontractare- Formular 1; Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze ; si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi Toti subcontractantii trebuie sa completeze cu propriile date formularul cu informatii generale privind societatea - Formular B2. Acorduri de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiate in vederea participarii la procedura de incheiere a acordului cadru -Formular 2. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare nu se solicita legalizarea asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2008 17:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar ; virament/cont RO89TREZ62124510220XXXXX Municipiul Timisoara RO14756536. Orar pt casierie: 11:30-12:30, marti si joi si intre 15:00-17:00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2008 12:00
Locul: sediul Primariei Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca nelegal, la CNSC;in justitie conform Legii 554/2004;10 zile de la comunicarea deciziei CNSC, la CNSC pentru Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: C.D.Loga nr.1, Primaria Timisoara, camera 229, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408478/408367, Fax: 0256-408477/204177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2008 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer