Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmire documentatie de avizare a lucrarilor de interventie pentru reabilitare si modernizare drumuri judetene finantate in cadrul P.N.D.I


Anunt de participare numarul 120529/02.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala:  str. traian, nr. 89, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  1500, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN BOSOANCA, Tel. 0372521137, Email:  [email protected], Fax:  0372521172; 0372521152, Adresa internet (URL):  www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire documentatie de avizare a lucrarilor de interventie pentru reabilitare si modernizare drumuri judetene finantate in cadrulP.N.D.I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: sediul prestatorului si raza judetului Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1 - DJ607A - Husnicioara-Peri - km 16+300-22+000;DJ606B - Izvorul Anestilor-Bistrita - km 82+635-91+385LOT 2 - DJ671E - Corcova-Cazanesti - km 0+000-10+000; DJ607A - Cerneti-Valea Copcii - km 2+100-7+000;LOT 3 - DJ562A Gruia ? Rogova km 0+000 ? 13+000LOT 4 - DJ607B Dr. Tr. Severin-Magheru-Breznita Ocol-Jidostita- Matorat km 2+200-6+800; DJ565 Burila Mare-Crivina-Vrancea km 9+132-16+232LOT 5 - DJ564 Jiana-Scapau km 19+541-26+766; DJ671A Cocorova-Craguiesti km 0+000-3+000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 - DJ607A - Husnicioara-Peri - km 16+300-22+000;DJ606B - Izvorul Anestilor-Bistrita - km 82+635-91+385 - 50.575 lei; LOT 2 - DJ671E - Corcova-Cazanesti - km 0+000-10+000; DJ607A - Cerneti-Valea Copcii - km 2+100-7+000 - 52.150 lei; LOT 3 - DJ562A Gruia ? Rogova km 0+000 ? 13+000 - 45.500 leiLOT 4 - DJ607B Dr. Tr. Severin-Magheru-Breznita Ocol-Jidostita- Matorat km 2+200-6+800; DJ565 Burila Mare-Crivina-Vrancea km 9+132-16+232 - 40.950 lei; LOT 5 - DJ564 Jiana-Scapau km 19+541-26+766; DJ671A Cocorova-Craguiesti km 0+000-3+000 - 35.805 lei
Valoarea estimata fara TVA: 224, 980RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie - 10% din pretul fara TVA al contractului. Valoarea garantiei de participare: LOT 1 ? 1.000 lei; LOT 2 ? 1.000 lei; LOT 3 ? 900 lei; LOT 4 ? 800 lei; LOT 5 ? 700 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/20063. Declaratie privind calitatea de participant la procedura4. Copie dupa Certificatul de inregistrare fiscala5. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia fiscala de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca societatea nu inregistreaza debite la data deschiderii .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de : Pentru Lot 1 ? 100.000 lei, Lot II ? 100.000 lei. Lot III ? 90.000 lei, Lot IV ? 80.000 lei, Lot V ? 70.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala2. Informatii privind experienta similara3. Informatii privind subcontractantii4. Declaratie privind echipamentele, utilajele, instalatiile necesare realizarii investitiei5. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii6. Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii7. Certificat SR EN ISO 9001, pentru proiectare sau echivalent.8. Certificat SR EN ISO 18001, pentru proiectare sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Lista principalelor servicii prestate Formularul nr. 9 si Copie dupa contractul de servicii nominalizat ca experienta similara fara limita de suma; 2. Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani a cel putin unui serviciu similar de intocmire a unui studiu de fezabilitate in valoare de maxim 35.000 lei pentru lucrari de drumuri, indiferent de lotul pentru care depune oferta. 3. Lista privind subcontractantii 4. Ofertantul dispune de dotarile specifice si echipamentul tehnic strict necesar pentru indeplinirea contractului- pentru fiecare lot in parte: - 1 statie totala; 1 plotter minim A2; 1 calculator; 1 autoturism; licenta soft proiectare lucrari de drumuri 5. 1 proiectant de specialitate, specialist in domeniul drumuri si poduri (CFDP); 1 specialist in topografie/ geodezie; 1 inginer specialist in inginerie geologica/ geofizica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2011 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Mehedinti, sala 18, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala:  str Traian nr 89, Localitatea:  Dr Tr Severin, Cod postal:  220132, Romania, Tel. 0372521110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2011 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer