Licitatie Publica - Intocmire documentatie de punere in conformitate a echipamentelor din statia interna de distributie carburanti Ploiesti si evaluare de risc la explozie
Anunt de participare (utilitati) numarul 134132/20.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: Cindea Claudia, Tel. +40 0269805135, In atentia: Serviciului Contracte, Email: [email protected], Fax: +40 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intocmire documentatie de punere in conformitate a echipamentelor din statia interna de distributie carburanti Ploiesti si evaluare de risc la explozie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: este la sediul prestatorului.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se achizitioneaza acest serviciu intrucat sunt necesare pentru obtinerea ?Certificatului de conformitate? a echipamentelor din statia interna de distributie carburanti din cadrul sectiei Ploiesti, care se afla sub incidenta unui potential risc datorat atmosferelor explozive.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71317100-4 - Servicii de consultanta in protectia contra incendiilor si a exploziilor si in controlul incendiilor si al exploziilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza servicii de intocmire documentatie de punere in conformitate a echipamentelor din statia interna de distributie carburanti Ploiesti si evaluare de risc la explozie
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 250 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor;In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant.In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original (exceptie facand op ? ul, fila cec, confirmate de catre banca).Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: ? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara respectiv Scrisoare de garantie bancara, in original (care sa preveda daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat) in favoarea autoritatii contractante (conform Formularului 11);? Virament bancar respectiv prin Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO14 RNCB 0231 0195 6886 0001 deschis la B.C.R.Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor.? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate de asigurari, in original (care sa preveda daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat) in favoarea autoritatii contractante.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse. Va fi 7% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie este dupa cum urmeaza: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari;
- prin retinere succesiva din suma datorata pentru factura, caz in care: ?Prestatorul va prezenta autoritatii contractante, in termen de 3 zile de la data semnarii contractului, un extras al contului de garantie de disponibil, distinct, deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administratrea sa si pe numele prestatorului. Suma initiala care se va depune de catre prestator, va fi de 0, 5% din pretul contractului.?Garantia de buna executie se va constitui prin retinere succesiva din plata cuvenita pentru factura emisa, prin retinerea unui procent de 6, 5% din valoarea facturii. Asupra acestui cont nu se poate opera decat cu consimtamantul achizitorului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale acordului cadru ce urmeaza a fi atribuit sunt din surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Andrea Nicolae, avand functia de Director Tehnic
- Cindea Claudia, presedinte comisie de evaluare
- Melinescu Angela, membru comisie de evaluare, Serviciul Contracte- Finta Ioana, consilier juridic, Biroul Juridic- Mircea Foloba, membru comisie de evaluare, Serviciul Prevenire si Protectie Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (sau echivalent in cazul persoanelor juridice/fizice straine) eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator - se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (acest doc se prezinta de ofertant/asociat).Declaratie pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M. ? uri - DACA ESTE CAZUL - se va prezenta declaratia pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta obligatoriu maxim 3 contracte avand ca si obiect servicii similare, efectuate in ultimii 3 (trei) ani.
Informatii referitoare la personalul autorizat de Insemex Petrosani pentru efectuarea documentatiei care face obiectul prezentei achizitii, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind Asocierea
Informatii privind Angajamentul ferm
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de intocmire a documentatiei
20%
Descriere: Pentru un termen de intocmire a documentatiei mai mic de 30 de zile oferta nu va fi punctata suplimentar.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2012 10:00
Locul: Medias, Soseaua Sibiului nr. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu acelasi pret. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti admisibili au acelasi pret in lei, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide plicurile precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. - S.I.R.C.O.S.S.
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +40 0269805135, Email: [email protected], Fax: +40 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 13:39