Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmire documentatie, evaluari pentru terenuri curti la valoarea de piata (EXPERTIZA TEHNICO-VALORICA), aferente locuintelor cumparate in baza legii nr. 112/1995, a decretului lege nr. 61/1990 si a legii nr. 85/1992, cu exceptia terenurilor aflat


Anunt de participare numarul 45196/04.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: virgil porutiu, Tel.0264/592588, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire documentatie, evaluari pentru terenuri curti la valoarea de piata (EXPERTIZA TEHNICO-VALORICA), aferente locuintelor cumparate in baza legii nr. 112/1995, a decretului lege nr. 61/1990 si a legii nr. 85/1992, cu exceptia terenurilor aflate in proces de revendicare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire documentatie, evaluari pentru terenuri curti la valoarea de piata (EXPERTIZA TEHNICO-VALORICA), aferente locuintelor cumparate in baza legii nr. 112/1995, a decretului lege nr. 61/1990 si a legii nr. 85/1992, cu exceptia terenurilor aflate in proces de revendicare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231900-6 - Servicii de expertiza (Rev.1)
74271800-7-Servicii de topografie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - A. MuresanuLot 2 - Becas, Bulgaria, IrisLot 3- Centru 1Lot 4 - Centru 2Lot 5 - Centru 3, Lot 6 Cordos, Dambu Rotund, Lot 7 Gheorgheni, Lot 8 Grigorescu, Lot 9 Gruia, ,Lot 10 ManasturLot 11 Marasti, Lot 12 - Intre lacuri, Plopilor , Lot 13 Someseni
Valoarea estimata fara TVA: intre 705, 000 si 1, 046, 075RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare aferenta fiecarui lot este mentionata la punctul VI.3) Alte informatii. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de servicii fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare Buget Local. Plata se va face prin ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale, Neincadrarea in prevederile art. 180 si art.181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale(Toate certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata), pentru Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului sau pentru Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Autorizatie de evaluator-Membru ANEVAR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competentela data de 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, recomandari, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, CV-uri, Informatii privind subcontractantii, Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata de prestare a serviciului aferenta unui lot exprimata in zile calendaristice de la data intrarii in vigoare a contractului
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
127
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2008 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, str. Motilor nr.3, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Garantia de participare: Lot 1= 900 lei, Lot 2= 680 lei, Lot 3= 1700 lei, Lot 4= 1600 lei, Lot 5 = 2400 lei, Lot 6= 1900 lei, Lot 7= 1200 lei, Lot 8=1200 lei, Lot 9=600 lei, Lot 10=350lei, Lot 11= 1300 lei, Lot 12=550 lei, Lot 13=750 lei,
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0264/593865, Email: [email protected], Fax: 0264/592322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatori asupra actului autoritatii pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca -Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Motilor nr.3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40001, Romania, Tel.0264/592588 int.4402, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2008 20:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer