Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmire documentatie: PLAN URBANISTIC GENERAL-MUNICIPIUL TIMISOARA


Anunt de participare numarul 97887/14.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408367/408478, In atentia: Ec.Cristina Scutariu, Ec.Lucretia Schipor, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr. 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centru de Consiliere Cetateni, parter, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire documentatie: PLAN URBANISTIC GENERAL-MUNICIPIUL TIMISOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului si pe raza municipiului Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii deintocmire a documentatiei : PLAN URBANISTIC GENERAL-MUNICIPIUL TIMISOARAin conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini-Tema de proiectare SC2010-8040/09.04.2010, pe 5 etape de elaborare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii deintocmire a documentatiei : PLAN URBANISTIC GENERAL-MUNICIPIUL TIMISOARAin conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini-Tema de proiectare SC2010-8040/09.04.2010, pe 5 etape de elaborare:
Etapa 1- STUDII DE FUNDAMENTARE, ANALIZA-DIAGNOSTIC
Etapa 2- CONCEPT GENERAL DE DEZVOLTARE URBANA(MASTERPLAN)Etapa 3- ELABORARE PUG
Etapa 4- AVIZARE SI APROBARE PUGEtapa 5- PREDAREA SI INTEGRAREA PUG DIGITAL IN GIS
Valoarea estimata fara TVA: 2, 311, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 12000 Ron; garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local: plata in perioada 24-31 a fiecarei luni in conditiile contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz.asocierea.Capacitatea tehnica: se cumuleaza resursele membr.grup.Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. pe propria raspundere-Form. 12 A, Decl. pe proprie raspundere-Form 12 B, in baza art.180 si 181 din OUG 34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura;Certif.atestare fiscala pt.obligatiile exigibile la plata impozite si taxe la bugetul general consolidat al statului(original/copie legal.);Certif. pt.obligatiile exigibile la plata impozite si taxe la bugetul local(original/copie legal.).Certif. mentionate trebuie sa oglindeasca sit.ofertant la data deschiderii ofertei. Ofertantii cu restante, neachitate la data deschiderii ofertelor, vor fi exclusi din procedura.Daca in tara de origine/in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de mai sus/doc. nu vizeaza toate sit.de la art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006: Decl. pe propria raspundere/o decl. autentif. in fata unui notar/a unei autoritati adm-tive/judiciare/unei asociatii profesionale cu competente in acest sens; Inform. generale-Form. B1;Pers juridice/fizice romane: Certificate constatatoare emise de ORC(original/copii legal.nu mai vechi de 30 de zile): conf.Lg nr.26/1990 si sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg nr.85/2006/ofertantul este in incapacitate de plata;conf.Lg.359/2004; Pers. juridice/fizice straine: Doc. edificatoare priv.o forma de inregistrare in conf. cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: doc.in alta limba vor fi insotite de traducere autoriz. si legaliz. in lb.romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Resurse umane
2.Experienta similara3.Declaratie pe propria raspundere4.Informatii privind subcontractatii/asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.a.Info.cu pers./org.tehnic de specialitate de care dispune/al carui angajament de particip a fost obtinut, preg.profes./calif.pers.resp. pt.derulare contract;b.lista nominala-pers.respons.de proiect pe specialitate, anexa: doc. din care sa rezulte ca pers. nominalizat are experienta pt.indeplinire contract.Pers. de specialitate strict necesar pt. indepl. contract, minim: 2 arh./urbanisti membrii in Registrul Urbanistilor din Romania, cu drept de semnatura, simbolC, 3 arh./urbanisti membrii in RUR, cu drept de semnatura, simbol D, 2 ing. topo cu drept de semnatura, 2 ing. drumari cu drept de semnatura, 1(un) ing.geodez cu drept de semnatura, 4 ing. cu drept de semnatura, pt.fiecare util. publica(apa-canal, electrice, termice, gaz), 5 desenatori CAD;1(un) economist; c. Pt.pers. de mai sus se prezinta: doc. justif. din care sa rezulte raport juridic dintre ofertant si pers.-copie, CV-urile, mem.activitate, Acte dovedit. ale competentelor: diplome, autorizatii, certif. de atestare, legitimatii(care confirma domeniul/subdomeniul, specialit. in care au fost atestati, termenul de valab. a acesteia pe durata contract)-copie; 2.a. decl. si lista a princip. servicii prestate in ultimii 3 ani-Form. 12 E;b.contract cu obiect realizarea unui PUG pt. un municipiu cu populatie minim 200.000 loc., anexeaza: contractcopie, recomandare/certif.de buna executie din partea benef./client-original/copie legal.;c.Inca o recomandare pentru prestare servicii similare din partea unui alt beneficiar/client.In cazul in care beneficiar este un client privat si din motive obiective, op.ec.nu poate obtine o certif./confirm./recomandare din partea acestuia: declaratie pe propria raspundere a op.ec..3.Decl. pe propria raspundere prin care acesta certifica ca la elaborarea ofertei a tinut cont de oblig. referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, in vigoare la nivel national si care vor fi respectate de catre ofertant pe parcursulcontractului; 4.Decl.+lista cu subcontractantii(daca este cazul)-Form.12G, acord subcontractare Form. 15;Acord asociere (pt.oferta in comun)-Form. 14. Nota: doc. emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in lb. romana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Organizarea echipei de proiect
10%
Descriere: Organigrama - 5; calendar de lucru-5.
3.
Consultarea publica a populatiei
10%
Descriere: Met.comunic-3;gr.tinta-2;descr.proces-3;calendar-2
4.
Propuneri schematice de dezoltare urbana
40%
Descriere: Disfunct.-10;avantaje-10; tend.-10; arii interv-10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2010 12:00
Locul: sediul Primariei municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire (cu exceptia documentatiei tehnice mentionata in Caietul de sarcini la capitolul DOCUMENTATIA PUSA LA DISPOZITIA OFERTANTILOR : Preliminary Urban Plan; Vision Timisoara 2020-Metropolis*05 si Vision 2030 Timisoara-Fraunhofer), se pune la dispozitia operatorilor economici interesati, la adresa de internet: www.e-licitatie.ro., www.primariatm.ro/index.phpmeniuId=2&viewCat=178www.primariatm.ro/index.phpmeniuId=2&lg=ro&viewCat=2686. Documentatia tehnica mentionata in Caietul de sarcini la capitolul DOCUMENTATIA PUSA LA DISPOZITIA OFERTANTILOR: Preliminary Urban Plan;Vision Timisoara 2020-Metropolis*05 si Vision 2030 Timisoara-Fraunhofer-gratuit, pe suport CD la sediul AC, Serv.Achizitii Publice, camera 229
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara-sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar a actului invocat ca nelegal, laAC si la CNSC; in justitie conf. Legii 554/2004, OUG 34/2006;10 zile de la comunicarea deciziei CNSC, la Curtea de Apel Timisoara.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice -Primaria Municipiului Timisoara, camera 229
Adresa postala: Bv.C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408367/408478, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2010 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer