Licitatie Publica - Intocmire documentatie tehnica faza PT, PAC, CS, DE si asigurare asistenta tehnica pentru obiectivele: POD DN 13 C km 26+248 si POD DN 13 C km 27+164
Anunt de participare numarul 98965/28.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire documentatie tehnicafaza PT, PAC, CS, DEsi asigurare asistenta tehnica pentru obiectivele: POD DN 13 C km 26+248 si POD DN 13 C km 27+164
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Pod DN 13 C km 26+248Pod DN 13 C km 27+164
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire documentatie tehnicafaza PT, PAC, CS, DEsi asigurare asistenta tehnica pentru obiectivele: - Pod DN 13 C km 26+248- Pod DN 13 C km 27+164
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire documentatie tehnicafaza PT, PAC, CS, DEsi asigurare asistenta tehnica pentru obiectivele: - Pod DN 13 C km 26+248- Pod DN 13 C km 27+164
Valoarea estimata fara TVA: 109, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 2.100 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii ofertei comune .Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006;
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local valabile la data deschiderii ofertelor;
5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelor;Observatii: ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate de catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse
6.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile din ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente; cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani;2.Fisa experienta similara (in ultimii 3 ani);3.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;4.Informatii privind personalul;5.Informatii privind subcontractantii /asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se vor preciza sub forma tabelara principalele prestatii, valorile aferente, perioadele de prestare cat si beneficiarii.2.Ofertantul va prezenta un contract care sa aiba ca obiect servicii similare cu cele supuse achizitiei, respectiv serviciile sa contina toate fazele de proiectare care fac obiectul prezentei achizitii, respectiv intocmire documentatie tehnica in vederea executiei unui pod nou.Ofertantii care nu fac dovada ca au executat toate fazele de proiectare supuse achizitie (PT, PAC, CS, DE) vor fi respinsi.Ofertantul va atasa copie dupa contractul prezentat caexperienta similara, recomandare din partea beneficiarului respectiv si procesul verbal de predare primire aferent.3.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si software licentiate, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.5.Subcontractantii/asociatii vor prezenta: -certificatul de inregistrare si constatator de la Oficiul Registrului Comertului, emis cu maxim 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor.Se va prezenta in original sau copie legalizata.-Formularele 1, 2, 3, 4- experienta similara- Subcontractantul va prezenta minim un contract privind experienta similara care sa aiba ca obiectexecutia unor servicii similare cu cele pe care urmeaza sa le presteze. Subcontractantul va atasacopie dupa contractele prezentate caexperienta similara, recomandare din partea beneficiarului respectiv., precum si procese verbale de receptie .Asociatii, in plus fata de subcontractanti, vor prezenta: - certificatele de plata a taxelor si impozitelor catrebugetul de stat si bugetul local(conf. cap. V.1.4), valabile la data deschiderii ofertelor;Observatii: Operatorii economici care figureaza cu datorii catre bugetul de stat si local vor fi respinsi.Se va prezenta acordulde asociere si se vapreciza liderul de asociere. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2010 11:00
Locul: DRDP Brasov, B-dul M. Kogalniceanu nr.13, bl. C2, sc1, cam 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor-cel mult 2
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268-413741, Email: [email protected], Fax: 0268-475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP Brasov -Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul M. Kogalniceanu nr. 13, bl. C2, sc 1, ,Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Tel.0268-547688, Email: [email protected], Fax: 0268-547695
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2010 12:45