Licitatie Publica - Intocmire documentatie tehnica DALI, PT,DE,PAC,DA-DN11, DN 13, DN 13B, DN 73A-DRDP Brasov
Anunt de participare numarul 85329/26.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0268-547688, In atentia: ing.Odeta Moldovanu, Email: [email protected], Fax: 0268-547695
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publcce, Tel.0268-547688, In atentia: ing.Odeta Moldovanu, Email: [email protected], Fax: 0268-547695
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0268-547688, In atentia: ing.Odeta Moldovanu, Email: [email protected], Fax: 0268-547695
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire documentatie tehnica DALI, PT, DE, PAC, DA-DN11, DN 13, DN 13B, DN 73A-DRDP Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Podet DN 11 km 79+200
Podet DN 11 km 84+606
Podet DN 11 km 86+916
Podet DN 13 km 49+500
Podet DN 73 A km 15+979
Corp Drum DN 13 km 98+800-98+950
Corp Drum DN 13 B km 6+800-6+900
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire documentatie tehnica: Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii, Proiect tehnic, Detalii de executie, Proiect pentru aut. constructie, Documentatie avize/autorizatii: Podet DN 11 km 79+200;Podet DN 11 km 84+606;Podet DN 11 km 86+916;Podet DN 13 km 49+500;Podet DN 73 A km 15+979;Corp Drum DN 13 km 98+800-98+950;Corp Drum DN 13 B km 6+800-6+900
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire documentatie tehnica: Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii, Proiect tehnic, Detalii de executie, Proiect pentru aut. constructie, Documentatie avize/autorizatii: Podet DN 11 km 79+200;Podet DN 11 km 84+606;Podet DN 11 km 86+916;Podet DN 13 km 49+500;Podet DN 73 A km 15+979;Corp Drum DN 13 km 98+800-98+950;Corp Drum DN 13 B km 6+800-6+900
Valoarea estimata fara TVA: 140, 600RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica art.122/i, j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare=2.800 lei. Garantia de buna xeceutie 5 % din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii ofertei comune. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG34/2006;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, 4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local valabile la data deschiderii ofertelor;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelor-Observatii: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.;6.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;7.Certificat APDP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile din ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente;informatii generale- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani; Experienta similara in ultimii 3 ani; informatii despre personal; informatii despre dotarea tehnica , certificat SR EN ISO 9001:2001 si SR EN ISO 14001:2001 (ISO 14001:2000); declaratie privind subcontractantii care vor executa un procent de cel putin 10 % din pretul contractului; asociati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin 2contractede servicii similare insotite de procese verbale de predare-primire si recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2009 11:00
Locul: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov, B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, cam13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor-cel mult 2
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195183, Email: [email protected], Fax: 021/3191688
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP Brasov-Serviciul Juridic
Adresa postala: M. Kogalniceanu nr. 13, sc.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Tel.0268/547688, Email: [email protected], Fax: 0268/547695
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2009 12:55