Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmire documentatie tehnica (proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatie tehnica obtinere avize constructie), asigurare asistenta tehnica si executia obiectivului ?Drum de legatura DN 1 A ? Ocolitoarea Mica a Municipiului Sacele


Anunt de participare numarul 131025/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Brasov, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii Publice, Ad-tiv, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Brasov, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii Publice, Ad-tiv, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Brasov, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii Publice, Ad-tiv, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire documentatie tehnica (proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatie tehnica obtinere avize constructie), asigurare asistenta tehnica si executia obiectivului ?Drum de legatura DN 1 A ? Ocolitoarea Mica a Municipiului Sacele- Platforma Electroprecizia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Romania, Judetul Brasov, Drum de legatura DN 1 A ? Ocolitoarea Mica a Municipiului Sacele- Platforma Electroprecizia
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire documentatie tehnica (proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatie tehnica obtinere avize constructie), asigurare asistenta tehnica si executia obiectivului ?Drum de legatura DN 1 A ? Ocolitoarea Mica a Municipiului Sacele- Platforma Electroprecizia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4.22 km.A se vedea informatiile cuprinse in documentatia de Atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 14, 363, 348.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de part.in cuantum de 250.000 lei;garantia de buna executie a contr.in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, faraTVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie priv. neincadr in situatiile prevazute la art. 691;
2.Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?in orig.;3.Form.3- Decl priv.neincadrarea in prev art. 180 din OUG34/2006
4.Form 4-Decl priv neincadrarea in prev art. 181 dinOUG34/2006
6.Certif constat priv indepl oblig de plata a impoz sitaxelor locale si alte venituri ale buget.local in orig. sau copie conf cu orig, in termen de valab. a data deschid.ofert;
7.Certif constat priv indepl oblig de plata a impoz, taxelorsi contrib de asig sociale la bugetul general consolidat in orig.sau copie conf cu orig, in termen de valab.la data deschid. Ofertelor;Observatii: Of depuse de op ec care fig cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
8. Certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in orig.sau copie conf. Cu origin; Certificat contatator emis de ORC, in copie conf cu origin., in termen de valb la data deschid.ofertelor;
9. Pers jurid.straine vor prez doc edificptr dov eligibil ? eliberate de autoritati ale tarii de origine(certif, caziere judiciare, alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indeplinit oblig de plata a impoz, taxelor si contrib catre bugetul de statsi bugetul local in conf cu cerintele solicitate de aut contr.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010)trebuie sa fie in valoare de minim 20.000.000 lei; Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o singura declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim: - 4.000.000 Lei; sau echivalent, pentru o perioada de 6 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul contractului. Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2010: -minim 100%
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratia privind Cifra de Afaceri si indicatorul de Lichiditat; Scrisoare de Recomandare; Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani ani (2008., 2009., 2010.), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani cel mult 2(doua) contracte de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier in valoare cumulata de minim 10.000.000 de lei fara TVA.Contractele prez ca exp sim vor fi insotite de proc verb la termin lucr si de doc constat din partea benef; Ofertantul are drept de folosinta sau detine: minim 1 statie de asfalt, care poate fi disponibilizata pentru acest contract si care va fi dotata obligatoriucu instalatie pentru bitum modificat; 2. Ofertantul are drept de folosinta sau detine: -laborator autorizat de gradul II cuprofile corespunzatoare (G.T.F;M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.)pentru lucrarile de drumuri;3. Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani un proiect/contract de elaborare documentatie tehnica care sa cuprinda faze similare cu cele supuse achizitieipentru lucrari de constructii pe reabilitari/modernizari drumuri nationale si/sau drumuri expres si/sau autostrazi in lungime totala de minim 2 km ; Ofertantul detine sau are drept de folosinta: -asupra unui numar minim de echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului; Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratia privind capacitatea tehnica; Declaratie privind dreptul de folosinta al laboratorului autorizat si statia de asfalt? din Sectiunea II; ; Fisa privind numarul minim de Echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului; Fisa privind Proiectele Tehnice si DE pentru lucrari de infrastructura de transport rutier; Fisa privind experienta similara;Of. Treb sa faca dovada ca dispune de urmatorii experti cheie: Ptr. Activitatea de proiectare- InginerCFDP -Sef Echipa Proiectare- ; Pentru activitatea de Lucrari- Coordonator de Proiect (Reprezentantul Antreprenorului); Experienta profesionala specifica: -minim 5 (cinci) ani experienta profesionala in calitate de Coordonator de Proiect sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect in lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport; Un responsabil tehnic cu executia-categoria drumuri-; Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii: -1 (unu)responsabil SSM; Declaratie privind Standardele de Asigurare a Calitatii; ISO 9001:2008 sau echivalente.Declaratie privind Standardele de Protectie a Mediului; ISO 14001:2004 sau echivalente; Toate doc.solicitate in aceasta sect. se vor prezenta in conf. cu cerintele de la punct.5.4.din fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2011 11:00
Locul: CNADNR SA - DRDP Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1 , Brasov, et.6, cam 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor - maxim 2, observatorii MFP daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantii trebuie sa prezinte "Decl priv respect legis de sec si san in munca?; Se va prez certif OHSAS 18001:2007 priv manag san si sec ocupationale;Duratacontractului 12 luni din care: - 50 de zile intocmire documentatie tehnica faza (PT , CS, DTAC), de la primirea notificarii privind data de incepere ? conform cerintelor din caietul de sarcini- 30 zile de la aprobarea de catre Achizitor a Proiectului Tehnic, pentru intocmirea Detaliilor de executie si obtinerea autorizatiilor de construire- 9 luni durata de executie a lucrarilor de la data primirii Ordinului de Incepere al lucrarilor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-310-4542
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov-Departamentul Juridic, Exproprieri
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1 , Brasov, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Tel. 0268-547688, Email:  [email protected], Fax:  021-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 08:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer