Licitatie Publica - Intocmire documentatie tehnico-economica pentru investitia Amenajare in scop turistic a ariei naturale protejate Lacul Cuejdel, Comuna Garcina
Anunt de participare numarul 46606/18.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: RO-610101, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Munteanu, Tel.0233218991, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233215374, Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica- Constructii si amenajari teritoriale- Protectie sociala- Recreere, cultura si religie- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire documentatie tehnico-economica pentru investitia Amenajare in scop turistic a ariei naturale protejate Lacul Cuejdel, Comuna Garcina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Garcina, Judetul Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- elaborare proiect tehnic; elaborare studiu de fezabilitate; elaborare detalii de executie; elaborare documentatie tehnica pentru investitia mai sus amintita.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74840000-9-Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
74843000-0-Servicii de asistenta de proiectare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
prestare servicii conform cerintelor din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 902, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie va fi de 4.600 Ron.Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Investitia este finantata din bugetul MDLPL.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractanti/Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-declaratie pe propria raspundere, Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat., inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat ( formulare- tip emise de organismele competente cu valabilitate la data deschiderii), certificat constatator emis de oficiul registrului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31 decembrie 2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificarea serviciilor ofertate conform SR EN ISO 9001:2001;Informatii privind subcontractantii; o experienta similara in valoare de 500.000 lei insotita de recomandarea aferenta;declaratie privind conditiile de munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: la sediul Primariei P. Neamt prin OP in contul RO82TREZ4915006XXX000150 sau la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 12:00
Locul: Sediul Primariei Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.021 / 310.46.41 ; , Email: [email protected] , Fax: 021 / 310.46.42, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Adresa postala: str. Cuza Voda , nr. 1 , Localitatea: Bacau , Cod postal: 600274 , Romania , Tel.0234/513296 , Fax: 0234/514275, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600274, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Piatra Neamt
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt , Localitatea: Piatra-Neamt , Cod postal: RO-610101 , Romania , Punct(e) de contact: Neculai Munteanu , Tel.0233218991 , Email: [email protected], [email protected], [email protected] , Fax: 0233215374 , Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro, Localitatea: PIATRA NEAMT, Cod postal: 610101, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2008 12:02