Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmire documentatie topo cadastrala si avizarea acesteia de catre OCPI Cluj pentru locuintele cumparate in baza legii nr. 112/1995, a decretului lege nr. 61/1990 si a legii nr. 85/1992, cu exceptia terenurilor aflate in proces de revendicare


Anunt de participare numarul 64968/30.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: Biroul achizitii publice, Tel.0264/592588, In atentia: Lucia Lupea, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire documentatie topo cadastrala si avizarea acesteia de catre OCPIClujpentru locuintele cumparate in baza legii nr. 112/1995, a decretului lege nr. 61/1990 si a legii nr. 85/1992, cu exceptia terenurilor aflate in proces de revendicare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 080, 000 si 1, 800, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire documentatie topo cadastrala si avizarea acesteia de catre OCPIClujpentru locuintele cumparate in baza legii nr. 112/1995, a decretului lege nr. 61/1990 si a legii nr. 85/1992, cu exceptia terenurilor aflate in proces de revendicare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 minim 1 maxim 56LOT 8- minim 1 - maxim 69
LOT 2 - minim 1 maxim 41LOT 9- minim 1 - maxim 38
LOT 3 minim 1- maxim 107LOT 10 - minim 1 - maxim 22
LOT 4- minim 1 maxim 101LOT 11- minim 1 - maxim 81
LOT 5- minim 1 - maxim 150LOT 12- minim 1 maxim 35
LOT 6- minim 1 - maxim119LOT 13- minim 1 - maxim 47
LOT 7- minim 1 - maxim 74
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 080, 000 si 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar.part.Lot1 1200lei, Lot2 850lei, Lot3 2200lei, Lot4 2000lei, Lot5 3000lei, Lot6 2300lei, Lot7 1500lei, Lot8 1500lei, Lot9 750lei, Lot10 500lei, Lot11 1600lei, Lot12 700lei, Lot13 1000lei.Gar. buna ex. 5%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant, Informatii generale, Neincadrarea in prevederile art. 180, 181, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala, Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competentela data de 31.12.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Acordul de asociere, Informatii privind subcontractantii, Declaratie privind conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului, Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
AUTORIZATIE-Expert topograf autorizat de catre Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara / Oficiul National de cadastru si Publicitate Imobiliara / Ordinul Geodezilor din Romania.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
durata de prestare aferenta unui lot
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2008 13:00
Locul: str. Motilor nr.3Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 48536, Romania, Tel.0264/439561, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar asupra actului pe care il contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Motilor nr.3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40001, Romania, Tel.0264/596030 int.4402, Email: [email protected], Fax: 0264/431575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2008 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer