Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmire documentatii ,, Actualizare Plan de Amenajare a Teritoriului Judetului Timis


Anunt de participare numarul 102454/19.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300034, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Goia, Tel. 0256406362, Email:  [email protected], Fax:  0256406424, Adresa internet (URL):  www.cjtimis.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire documentatii , , Actualizare Plan de Amenajare a Teritoriului Judetului Timis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului si pe teritoriul Judetului Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intocmire a documentatiei de , , Actualizare Plan de Amenajare a Teritoriului Judetului Timis, conform cerintelor din caietul de sarcini si a legislatiei in vigoare in domeniul serviciilor de urbanism .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va realiza intreaga documentatie de, ,Actualizare Plan de amenajare a Teritoriului Judetului Timis , pe etape , in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 15.000 lei : Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu CJTimis
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea , se accepta subcontractarea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declpriv eligibil, form A , Decl privind neincadr in prev art 181 formular B, Declaratie privind calit.participant procedura Formular C , Certificate pt obl exig de plata taxe si impozite locale , Certif privind plata taxe si impozite la bugetul general consolidat al statului, Certif const ORC , Pt pers juridice straine dovada edific privind o forma de inregistrare in conf cu legislatia din tara de origine . Certif trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei . Docum. in alta limba vor fio insotite de de traducere autorizata si legalizare in limba romana .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va completa formularul E - declaratia financiara si form privind Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in dom de activ aferent ob contractului treb sa aiba o valoare cel putin egala cu 3.000.000lei echiv a 710.328 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara -Form F , Personalul de specialitate -Form I , Declar privind utilajele si echip tehnice -Form H , Certif ISO 9001sau echivalent , Certif ISO 14001sau echivalent , Obligatii contractuale in desfasurare daca exista, Decl .privind resp cond de munca si ma masurilor de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta anterioaraa) experienta anterioara se va concretiza prin derularea si finalizarea cu succes a: - cel putin un contract constand in prestarea de servicii similare de urbanism si amenajarea teritoriului PUG/PAT (intocmire planuri de amenajarea teritoriului, planuri de urbanism generale de municipiu cu minim 150.000locuitori ) a caror valoare sa fie cel putin egala sau mai mare de 450.000 lei ( 106.549 euro)Operatorul economic trebuie sa dispuna de un software proiectare compatibil cu cel de care dispune CJ Timis in cadrul GIS( MAP-SYS ), Licente soft (1 buc. din fiecare) - Windows, Office, AutoCad, ArhiCad, Corel Draw , minim 6 computere din care minim 3 statii grafice , statie totala ? 1buc , Plotter A0 ? 1 buc , Scanner color A0 -1buc , 2 laptopuri , 1 autoturism de teren .Ofertantultrebuie sa prezinte o echipa de specialisti, pluridisciplinara , responsabila pentru realizarea contractului de servicii, valabila pe toata durata de derulare a contractului formata din, cel putin: 1arhitect /urbanist membru in Registrul urbanistilor din Romania , cu drept de semnatura , simbol B avand calitatea de sef proiect ( manager de proiect ) si fiind angajatul permanent al firmei in ultimele 6 luni;1arhitect /urbanist membru in Registrul Urbanistilor din Romania , cu drept de semnatura , simbol C ;2arhitecti /urbanisti membrii in Registrul Urbanistilor din Romania , cu drept de semnatura , simbol D ;1 arhitect atestat de Ministerul Culturii si Cultelor pentru monumente istorice .2 ingineri topometristi/cadastru cu drept de semnatura , 1inginer drumar cu drept de semnatura si stampila , cu experienta in proiecte de urbanism si amenajarea teritoriului , 2 ingineri geodezi cu drept de semnatura si stampila , 4 ingineri cu drept de semnatura , cate unul pt fiecare utilitate publica ( apa ?canal , electricitate , termice , gaz )1specialist atestat pentru elaborarea raportului de evaluarea mediului , 6(sase ) desenatori CAD 1 (unu ) economist
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
punctaj tehnic
50%
Descriere: Metod de lucru 20, Managem proiect 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2010 12:00
Locul: CJ Timis , B-dul rev din 1989, Nr 17, Timisoara , Cam 310, Sala Consilierilor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice , documentatia de atribuire nu poate fi postata in SEAP .Ea este pusa la dispozitie gratuit operatorilor economici la sediul CJ Timis , Compartimentul achizitii publice , pe baza unei solicitari scrise din partea operatorului economic .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stravopoleos , Nr 6, Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  wwwcnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Timisoara -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Piata Tepes Voda , Nr 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256/494650, Fax:  0256/498.092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestatara actului invocat ca nelegal, la A.C si la CNSC , 10 zile de la comunicarea deciziei CNSC la curtea de apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJTimis - Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala:  B-dul Rev. din 1989, Nr 17, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300034, Romania, Tel. 0256/406.362, Email:  [email protected], Fax:  0256/406.424, Adresa internet (URL):  wwwcjtimis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2010 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer