Licitatie Publica - Intocmire documentatii Studiu de Fezabilitate, Proiect Tehnic+Caiet de Sarcini, Detalii de Executie pentru lucrarea Alimentare cu energie electrica sediu CE Turnu Severin
Anunt de participare (utilitati) numarul 72661/24.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel.021 3035617, Email: [email protected], Fax: 021 3035670
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN Transelectrica ST Craiova
Adresa postala: str. Brestei, nr. 5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0251/307137, In atentia: Raluca Andreescu, Email: [email protected], Fax: 0251/307108
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CN Transelectrica ST Craiova
Adresa postala: str. Brestei, nr. 5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0251/307137, In atentia: Raluca Andreescu, Email: [email protected], Fax: 0251/307108
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica ST Craiova
Adresa postala: str. Brestei, nr. 5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0251/307137, In atentia: Raluca Andreescu, Email: [email protected], Fax: 0251/307108
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intocmire documentatii Studiu de Fezabilitate, Proiect Tehnic+Caiet de Sarcini, Detalii de Executie pentru lucrarea Alimentare cu energie electrica sediu CE Turnu Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: CE Turnu Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire documentatii Studiu de Fezabilitate, Proiect Tehnic+Caiet de Sarcini, Detalii de Executie pentru lucrarea Alimentare cu energie electrica sediu CE Turnu Severin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire documentatii Studiu de Fezabilitate, Proiect Tehnic+Caiet de Sarcini, Detalii de Executie pentru lucrarea Alimentare cu energie electrica sediu CE Turnu Severin
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 300 lei, garantia de buna executie 10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati de finantare - surse proprii CN Transelectrica , modalitati de plata OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa faca dovada ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006. Pentru a face dovada platii impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat se va prezenta certificat in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei emis de Administratia FinanciaraDocument deatestare a formei de inregistrare certificat emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 50.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- o lista a serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani cu valoare mai mare sau egala cu 15.000 lei insotita de certificari de buna executie, informatii referitoare la personal, informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice declaratii pe proprie raspundere, informatii subcontractanti, certificatul sistemului de managementul calitatii copie, copie de pe atestatul emis de ANRE pentru proiectarea de lucrari in instalatiile electrice, planul calitatii corespunzator proiectului care trebuie intocmit
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria ST Craiova, str. Brestei, nr. 5 sau cu OP in contul RO21RNCB0134041652710001, BCR Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2009 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2009 10:00
Locul: ST Craiova, str. Brestei, nr. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica ST Craiova Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Brestei, nr. 5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel.0251/307119, Email: [email protected], Fax: 0251/307108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2009 13:15