Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmire documentatii tehnice topo-geodezice si a studiile geotehnice


Anunt de participare (utilitati) numarul 139298/02.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Dana Balauca, Tel. +40 232405619, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405620, In atentia: Oana Birladeanu, Email: [email protected], Fax: +40 232405316
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405620, In atentia: Oana Birladeanu, Email: [email protected], Fax: +40 232405316
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405620, In atentia: la Registratura, Fax: +40 232405316
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intocmire documentatii tehnice topo-geodezice si a studiile geotehnice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Zonele de retea Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava, Vaslui
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire documentatii tehnice topo-geodezice si a studiile geotehnice
Valoarea estimata a contractelor: 600000 lei, astfel: Lot1-100000, 00lei;Lot2-100000, 00lei;Lot3-100000, 00lei;Lot4-100000, 00lei;Lot5-100000, 00lei;Lot6-100000, 00lei;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire documentatii tehnice topo-geodezice si a studiile geotehnice, pentru urmatoarele loturi: 1. Intocmire documentatii tehnice topo-geodezice si a studiile geotehnice, zona de retea Bacau2. Intocmire documentatii tehnice topo-geodezice si a studiile geotehnice, zona de retea Botosani3. Intocmire documentatii tehnice topo-geodezice si a studiile geotehnice, zona de retea Iasi4. Intocmire documentatii tehnice topo-geodezice si a studiile geotehnice, zona de retea Neamt5. Intocmire documentatii tehnice topo-geodezice si a studiile geotehnice, zona de retea Suceava6. Intocmire documentatii tehnice topo-geodezice si a studiile geotehnice, zona de retea Vaslui
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot1=1900lei(950lei pt IMM);lot2=1900lei(950lei pt IMM);lot3=1900lei(950lei pt IMM); lot4=1900lei(950lei pt IMM);lot5=1900lei(950lei pt IMM);lot6=1900lei(950lei pt IMM); Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original; OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data depunerii ofertelor in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau. Se va prezenta si decl pe propr rasp privind incadrarea in cat IMM (daca este cazul), in original. Nu se accepta constituirea gar de part prin depunere in numerar la casieria aut contr si nici prin bilet la ordin. In conf cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, AC va retine contestatarului din gar de part in raport cu val est a ctr suma: lot1=1000lei(calculat conform litera a); lot2=1000lei(calculat conform litera a); lot3=1000lei(calculat conform litera a); lot4=1000lei(calculat conform litera a); lot5=1000lei(calculat conform litera a); lot6=1000lei(calculat conform litera a);Valab gar de part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este valab cel putin 90 de zile de la data limita de dep oferte. 10 % din valoarea contractului, fara TVA Conform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate. Modul de constituire a garantie de buna executie : - prin ret succesive din fact prezentate; -Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4). Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12A;2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12B;3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 13A; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin-Sebastian POTANC; Director General Adjunct: Livioara SUJDEA; Persoanele care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie: Gratiela Doroftei, Luminita Papuc, Cristian Ifrim, Oana Birladeanu, Loredana Temneanu, Gabriela Pasarica, Emilia Lutig4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentare Formular 13B;5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, cu cel mult 3 luni inainte de data depunerii ofertelor. Termenul solicitat pentru emiterea certificatului constatator se va raporta la data depunerii ofertelor.
Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. La etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care s-a depus certificat emis de ORC in copie, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2-Atestate: -atestate/autorizari minim clasa a III-a - pentru categoriile de lucrari B, conform Regulamentului privind autorizarea sau recunoasterea autorizarii persoanelor fizice si juridice romane, ale unui alt stat membru al Uniunii Europene sau ale unui stat care apartine Spatiului Economic European in vederea realizarii si verificarii lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei pe teritoriul Romaniei, aprobat prin Ordin nr.107/2010 al ANRPI (ofertant, asociati, subcontractanti)In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Cifra de afaceri globale. Se solicita Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani(2011, 2010, 2009) pentru operatorii economici. Pentru echivalenta (leu/euro) se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pebtru fiecare an in parte, (si anume: 2011:1euro=4, 2379lei, 2010:1euro=4, 2099lei, 2009:1euro=4, 2373lei). Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, preg profes/calif cadrelor de conducere in ult 3 ani;
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de servicii, are obligatia de a preciza: 1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din total serviciilor prestate 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Subcontractantii vor prezenta si declaratia priv neincadrarea in preved art 69 ind 1 din OUG34/2006
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Este obligatorie prezentarea atestatelor/autorizatiilor de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care presteaza acest tip de servicii.
Lista de serv sim prest in ultimii 3 ani, care va cuprinde serv de natura celor descrise in Caietul de Sarcini, respectiv servicii topo-geodezie-geologice. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 5 documente (ctr, pv de receptie, recomandari, etc) prin care sa se confirme prestarea acestor tip de serv, in valoare de cel putin: Lot1=100000lei, lot2=100000lei, lot3=100000 lei, lot4=100000lei, lot5=100000ei;lot6=100000 lei.Serviciile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certif de buna exec emise de benef serv resp si vor preciza cel putin urm asp: modul de indepl; daca s-au inreg neconf, rec amanate/respinse. Pentru echivalenta (leu/euro) se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pebtru fiecare an in parte, (si anume: 2011:1euro=4, 2379lei, 2010:1euro=4, 2099lei, 2009:1euro=4, 2373lei)
Declaratia pe proprie raspundere privind dotarea cu prescriptii, instructiuni si fise tehnologice necesare executarii lucrarii
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel: Pn = ( pret minim / pret ofertat ) x punctajul maxim alocat Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate, exclusiv TVA. Pretul ofertei se refera la valoarea totala a ofertei pentruprestarea serviciilor/lotin lei (tarif/om/ora *nr ore estimate de ofertant pt prestarea serviciului*cantitatea solicitata)
2.
Termenul de executie
25%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de executie? se acorda astfel: a) pentru termenul cel mai mic se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) pentru alt termen, punctajul se acorda astfel: Punctaj = (termen minim ofertat / termen ofertat) x punct maxim alocat. Termenul de executie in zile.Durata de executie a unei lucrari nu poate depasi 30 de zile de la datacomenzii .Durata maxima de executie a unei lucrari = 30 zile de la data comenzii . Ofertele care au un termen de executie mai mare de 30 de zile vor fi declarate neconforme.Durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar = 3 zile.
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nu este necesara justificarea alegerii procedurii de ?negociere cu publicarea prealabila a unui anunt? intrucat autoritatea contractanta desfasoara activitati principale de utilitate publica in domeniul distributiei de energie electrica, conform art. 8, lit. e) din OUG 34/2006, incheind contracte sectoriale specifice domeniului energetic. Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP, anexata prezentei invitatii de participare, la sectiunea Documentatie. Ofertele intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere; Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei. Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la e-mail: [email protected] sau fax +40 230405316 se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea Documentatie si clarificari. Toti candidatii candidatii calificati vor fi invitati la negociere. Negocierea ofertelor va avea in vedere clarificarea tuturor aspectelor tehnico-financiare ale viitorului contracta si are ca scop imbunatatirea ofertei prelimnare. Negocierea se va desfasura intr-o singura runda la sediul autoritatii contractante. In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta economica. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora se va realiza in baza depunerii unei noi oferte financiare depusa in plic inchis. Termenul de plata propus este de minim 45 zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA - Departament Juridic
Adresa postala: str. Ciurchi nr.146 - 150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405048, Email: [email protected], Fax: +40 232405998
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2012 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer