Licitatie Publica - Intocmire plan cadastral imobiliar-edilitar si constituire banca de date urbane
Anunt de participare numarul 2507/17.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Oras Santana
Adresa postala: Ghioceilor nr. 42, Localitatea: Santana, Cod postal: 317280, Romania, Punct(e) de contact: sediu central, Tel.0257462082, In atentia: Liliana Monica Ciupe-Vaida, Email: [email protected], Fax: 0257462082, Adresa internet (URL): www.primariasantana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire plan cadastral imobiliar-edilitar si constituire banca de date urbane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: orasul Santana, satul Caporal Alexa si sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea planului cadastral imobiliar-edilitar si constituirea bancii de date urbane a orasului Santana si a satului apartinator acestuia-Caporal Alexa, judetul Arad.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74274300-3 - Servicii de cadastru (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 plan cadastral imobiliar-edilitar si constituirea unei banci de date urbane
Valoarea estimata fara TVA: 442, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare-22500 lei;garantie de buna-executie - 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat-HG 521/1997-Normele Metodologice privind finantarea sistemului informational specific domeniului imobiliar-edilitar si bancilor de date urbane; HG 818/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa informatii generale
-declaratie de impartialitate
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (inclusiv certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale si certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale)
-certificat ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil pe ultimul an incheiat
-balanta contabila pe ultima luna incheiata;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani
-declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate
-societatea sa detina certificat ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-executarea contractului sa fie supervizata de un manager de proiect cu studii de specialitate (conform Documentatiei de atribuire)- ofertantul sa detina anumite categorii de personal specializat (conform Documentatiei de atribuire)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
OG 10/2000 si cu raportare la Legea 16/2007 ce urmeaza a intra in vigoare
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria Primariei Orasului Santana sau cu ordin de plata in contul RO57TREZ03021070250XXXXX, deschis la Trezoreria Santana.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2007 10:00
Locul: sediul Primariei Orasului Santana
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, consultanti autorizati ai autoritatii contractante si reprezentanti legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4021 310 46 41, Fax: +4021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/494650, Fax: 0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se vor depune in termen de 10 zile de la data in care contestatorul a luat cunostinta despre actul autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Santana
Adresa postala: str. Ghioceilor nr. 42, Localitatea: Santana, Cod postal: 317280, Romania, Tel.0257/462082, Fax: 0257/462082
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2007 13:17