Licitatie Publica - Intocmire Planuri Urbanistice Zonale in municipiul Baia Mare
Anunt de participare numarul 43956/20.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Zamfirescu, Tel.0262/211001, Email: [email protected], Fax: 0262/212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire Planuri Urbanistice Zonale in municipiul Baia Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Baia Mare, judet Maramures.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire Planuri Urbanistice Zonale in municipiul Baia Mare, dupa cum urmeaza: 1. PUZ - Zona Centrala - Piata Revolutiei;2. PUZ - Centru Vechi Ferneziu - infrastructura (P.O.S.);3. PUZ - Campus Universitar - Cartier Sasar (P.O.S.);4. PUZ - Zona Gara;5. PUZ - Locuinte Tineri - Str. Jandarmeriei;6. PUZ - Pintea Viteazul;7. PUZ - Zona Str. Mihai Eminescu - Grosi;8. PUZ - Zona Sport (B-dul Unirii) - Gradina Publica;9. PUZ - Drum Centura - B-dul Bucuresti;10. PUZ - Malurile raului Sasar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74250000-6 - Servicii de urbanism si de arhitectura peisagistica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea contractului: LOT 1. PUZ - Zona Centrala - Piata Revolutiei;LOT 2. PUZ - Centru Vechi Ferneziu - infrastructura (P.O.S.);LOT 3. PUZ - Campus Universitar - Cartier Sasar (P.O.S.);LOT 4. PUZ - Zona Gara;LOT 5. PUZ - Locuinte Tineri - Str. Jandarmeriei;LOT 6. PUZ - Pintea Viteazul;LOT 7. PUZ - Zona Str. Mihai Eminescu - Grosi;LOT 8. PUZ - Zona Sport (B-dul Unirii) - Gradina Publica;LOT 9. PUZ - Drum Centura - B-dul Bucuresti;LOT 10. PUZ - Malurile raului Sasar.Caietul de sarcini cuprinde informatiile privind scopul contractului. Autoritatea contractanta asigura prin Caietul de sarcini, pentru fiecare lot in parte, "precizarile" din tema de proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 100, 000 si 1, 280, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare = 11600lei -se va achita distinct pe fiecare lot ofertat; Garantia de buna executie a contractului=10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Completarea formularelor 12A, 12B, 12C din Documentatia de Atribuire; Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si locale -valabile la data deschiderii ofertelor (in original sau copii legalizate); Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului - valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata); Certificat unic de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie (copie); Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din punct de vedere profesional (pentru persoane juridice/fizice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (formularul 20 din Documentatia de Atribuire). Cerinta obligatorie: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, din care sa reiasa urmatorii indicatori economici: Lichiditatea generala sa fie mai mare sau cel putin egala cu 100%; Solvabilitatea patrimoniala sa fie mai mare sau cel putin egala cu 30%.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sa aiba o valoare egala sau mai mare de 100000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularelor 12E, 12J, 12G si 22 din Documentatia de Atribuire; Recomandari din partea altor beneficiari; Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie - cel putin doua recomandari pentru prestari de servicii similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj financiar
55%
Descriere:
2.
Punctaj tehnic
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul documentatiei este 50 lei pentru fiecare lot in parte. La casieria Primariei Municipiului Baia Mare.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2008 11:00
Locul: Primaria municipiului Baia Mare, str. Gheorghe Sincai nr. 37.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire se poate achizitiona (in urma unei solicitari scrise) de la sediul Primariei Baia Mare, etaj IV camera 34 - Serviciul Achizitii Publice, tel 0262-211001/149, 0262-212171.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2008 10:04