Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTOCMIRE PROIECT PREGATITOR DE INTRODUCERE A CANALIZARII SI CONSTRUCTIE DE STATII DE EPURARE IN COMUNA HALMASD, JUD. SALAJ


Anunt de participare numarul 42395/31.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HALMASD (PRIMARIA COMUNEI HALMASD)
Adresa postala: SALAJ . HALMASD. NR.339, Localitatea: Halmasd, Cod postal: 457160, Romania, Punct(e) de contact: GAVRIL PUSCAS, Tel.0260623001, Email: [email protected], Fax: 0260623107
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTOCMIRE PROIECT PREGATITOR DE INTRODUCERE A CANALIZARII SI CONSTRUCTIE DE STATII DE EPURARE IN COMUNA HALMASD, JUD. SALAJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: COMUNA HALMASD LOCALITATILE ALEUS, DIGHIU, CERISA FUFEZ HALMASD
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INTOCMIRE PROIECT PREGATITOR DE INTRODUCERE A CANALIZARII SI CONSTRUCTIEI DE STATII DE EPURARE IN COMUNA HALMASD, JUD. SALAJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74232220-2-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
74233200-3-Servicii de inginerie geotehnica (Rev.1)
74271800-7-Servicii de topografie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- STUDIU GEOTEHNIC- STUDIU TOPOGRAFIC- STUDIU DE FEZABILITATE (ANALIZA OPORTUNITATE ANALIZA SOLUTIE TEHNICA - PROIECT TEHNIC, ANALIZA ECONOMICA COST-BENEFICIU ANALIZA DE RISC SI SENZITIVITATE AVIZ MLPAT AVIZ MEDIUAVIZE PENTRU ASIGURAREA UTILITATILOR , CERTIFICAT DE URBANISMPROIECT TEHNIC DE EXECUTIE .
Valoarea estimata fara TVA: 165, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN PROCENT DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI EUROPENE - FONDURI PROPRII - FONDURI GUVERNAMENTALE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SUBCONTRACTORI - ASOCIATI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie privind neincadrareain situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006-Certificatede atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat si bugetul local, formulare tip emise de inregistraree organismele competente cu valabilitate la data deschiderii ofertelororiginale - formulare timp eliberate de autoritati din tara in care ofertantul este rezident. Certificat de inregistrare la Oficul Registrului Comertului, Copie de pe Actul constitutiv (contract de societate sau statut)
Certificatconstatator emis de oficiul registrului comertului . Documente edificatoare privind foma de inregistrarea /atestare ca persoana fzica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Bilant contabil sau extrase din bilant - declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimi 3 ani . Lista principalelor proiecte efectuate in ultimi3 ani continind valori, beneficiari, insotite de certificari- documente emisesau contrasemnate de beneficiari. Decalaratie pe propria raspundere referitoare la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii (eventual ISO 9001) sau echivalent , precum si daca estecazul , la resursele de studiu si cercetare . Experienta similare .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj financiar
70%
Descriere:
2.
Punctaj tehnic
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate procura de la Consiliul local Halmasd dupa achitarea sumei la caseria institutiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2008 10:00
Locul: Consiliul locala Halmasd, comuna Halmasd, nr. 399 , jud. Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant - sau imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS , nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in 5 zile de la luarea la cunostinta a documentelor emise de autoritatea contractanta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL HALMASD
Adresa postala: str. Principala, nr. 339, jud. Salaj, Localitatea: HALMASD, Cod postal: 457160, Romania, Tel.0260623001, Email: [email protected], Fax: 0260623107
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2008 23:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer