Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmire proiect tehnic ? Consolidare si conservare Pod natural Ponoarele?


Anunt de participare numarul 102213/15.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala:  str. traian, nr. 89, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  1500, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN BOSOANCA, Tel. 0372521137, Email:  [email protected], Fax:  0372521137; 0252311892, Adresa internet (URL):  www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire proiect tehnic ? Consolidare si conservare Pod natural Ponoarele?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Pe teren la Podul natural de la Ponoarele comuna Ponoarele si la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cadrul contractului ofertantul declarat castigator va elabora Proiectul tehnic ? Consolidare si conservare Pod natural Ponoarele?, detalii de executie, caiete de sarcini pe specialitati, liste de cantitati de lucrari, estimare de pret la nivel de proiect tehnic si detalii de executie, documentatie pentru obtinere avize si acorduri, asigurare de asistenta tehnica cu avizarea obligatorie de catre specialisti ( reprezentantii ariei naturale protejate an care se afla podul natural )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In cadrul contractului ofertantul declarat castigator va elabora Proiectul tehnic ? Consolidare si conservare Pod natural Ponoarele?, detalii de executie, caiete de sarcini pe specialitati, liste de cantitati de lucrari, estimare de pret la nivel de proiect tehnic si detalii de executie, documentatie pentru obtinere avize si acorduri, asigurare de asistenta tehnica cu avizarea obligatorie de catre specialisti ( reprezentantii ariei naturale protejate an care se afla podul natural )
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 2000RON (50% pentru IMM-uri)Cuantumul garantiei de buna executie este5% din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional2007 ? 2013 ? Fondul European de Dezvoltare Regionala; ?Buget national;?Buget local (bugetul propriu al judetului Mehedinti).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4. Certificat de atestare fiscala ( ANAF) privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat
5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local
6. Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie
7. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original sau copie legalizata identificarea codului CAEN 7112 in obiectul de activitate al ofertantilor potrivit Sectiunii I, document valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 200.000 lei, echivalentul a 48.000 euro, la cursul la cursul de 1Euro = 4, 1646 lei (curs inforeuro al lunii iunie)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate, din ultimii 3 ani care va contine valori, perioada si locul de derulare a contractului, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
2. Informatii privind experienta similara
3. Informatii privind subcontractantii
4. Declaratie privind echipamentele, utilajele, instalatiile necesare realizarii investitiei
5. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
6. Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii
7. Standarde de asigurare a calitatii executiei, managementului mediului si protectiei muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Dovada indeplinirii cerintei minime de calificare de realizare in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de prestare servicii lucrari de consolidare aferente drumurilor si podurilor in valoare minima de 100.000 de lei echivalentul a 24.000 euro, la cursul la cursul de 1Euro = 4, 1646 lei ( curs inforeuro al lunii iunie)3. Lista cuprinzand subcontractantii4. Ofertantul dispune de dotarile specifice siechipamentul tehnic strict necesar pentru indeplinirea contractului1.1 soft pentru prelucrarea tridimensionala a terenului (prezentare copie licenta )2.1 statie totala (in proprietste sau inchiriata ) cu urmatoarele caracteristici: -masurarea ungiurilor cu precizie de 1??-masurarea distantelor cu precizie de 2 mm-masuarea distantelor cu laser pana la distanta de 1000 m cu precizie de 3mm5. Personalul strict necesar pentru indeplinirea contractului este : - 1 inginer specializare CFDP cu experienta minima de 15 ani in proiectarea lucrarilor de consolidare drumuri si poduri- 1 verificator atestat Af cu experienta in implementarea proiecte cu finantare europeana- 1 inginer topo cu experienta minim de 5 ani; pentru specialistul topo se vor prezenta certificate de autorizari eliberate de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr.538/2001 categoria D.7. Certificat SR EN ISO 9001, pentru proiectare sau echivalent.Certificat SR EN ISO 14001, pentru proiectare sau echivalent.Certificat SR EN ISO 18001, pentru proiectare sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2010 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Regional2007 ? 2013? Fondul European de Dezvoltare Regionala;? Buget national;? Buget local (bugetul propriu al judetului Mehedinti).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala:  BLVD. N. TITULESCU NR 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2010 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer