Licitatie Publica - Intocmire PT, DTAC, CS, Liste cantitati de lucrari la obiectivul de investitii "Realizare pasaj rutier pe strada Independentei din Municipiul Brasov"
Anunt de participare numarul 102808/25.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Marilena Petcu, Tel. +40 268 416550, In atentia: Lidia Bulgarea, Email: [email protected], Fax: +40 268 473001, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire PT, DTAC, CS, Liste cantitati de lucrari la obiectivul de investitii "Realizare pasaj rutier pe strada Independentei din Municipiul Brasov"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PT, DTAC, CS, Liste cantitati de lucrari la obiectivul de investitii "Realizare pasaj rutier pe strada Independentei din Municipiul Brasov".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Proiectul tehnic, -Studiul geotehnic al terenului,
-Caietele de sarcini, -Listele de cantitati de lucrari, -Estimarea de pret la nivel de proiect tehnic-documentatie pentru obtinere avize si acorduri mentionate prin certificatul de urbanism; Obtinerea avizelor si includerea prevederilor acestora in proiectul tehnic
-documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire (D.T.A.C.), -documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor (D.T.O.E.), -documentatia pentru eliberarea autorizatiei de construire
Valoarea estimata fara TVA: 494, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
9880 lei garantia de participare;10% garantia de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea din care sa rezulte neincadrarea ofertantului in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G nr. 34/2006-Formular 12A
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.Gnr. 34/2006-Formular 12B
-Certificat privind impozitele si taxele locale, in perioada de valabilitate, eliberat de Directia Fiscala Brasov/sau de Directia Fiscala pe raza careia este inregistrat ofertantul (daca este cazul), din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza cu datorii la data eliberarii certificatului;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata la bugetul consolidat in perioada de valabilitate fata de data desfasurarii procedurii de licitatie deschisa, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj la data eliberarii certificatului.
-Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carei raza teritoriala isi are sediul ofertantul (functie de locul unde isi are inregistrat sediul social ofertantul), valabil la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabil pozitivla data de 31.12.2009 inregistrat la organele competente.
-Balanta de verificare pentru luna mai 2010, vizata si stampilata de reprezentantul legal.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii de proiectare, prestate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari (autoritati contractante si clienti privati). Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate constatatoare/ procese verbale de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar-Formular 12 E cu anexa-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Se va anexa o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea si derularea contractului- Formular 12 I cu lista anexa.
Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii. Se va prezenta: Certificat SR EN ISO 9001 /2001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in ultimii 3 ani, respectiv, sa fi incheiat cel putin un contract de prestari servicii cu obiect similarpe Cod CPV 71322500-6? Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport? cu finantare din fonduri comunitare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
60%
Descriere: Propunerea tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2010 11:00
Locul: Primaria Municipiului Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei, imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Obiectivul face parte din strategia de dezvoltare a infrastructurii rutiere si imbunatatirea circulatiei pe drumurile publice, urmand a se obtine finantarea prin POR 2007-2013, Axa Prioritara 1.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel. 40213104641, Email: [email protected], Fax: 40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel. 0268414114, Email: [email protected], Fax: 0268414114
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios al Primariei Municipiului Brasov
Adresa postala: str.Eroilor nr.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel. 0268416550, Email: [email protected], Fax: 0268473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2010 07:57