Licitatie Publica - Intocmire SF, PT, CS, DDE, DTAC, Liste de cantitati de lucrari la obiectivul de investitii ?Dublarea variantei de ocolire a Municipiului Brasov? ? Faza I (sector DN11 ? DN13)
Anunt de participare numarul 118524/04.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 268 416550, In atentia: Isabella Marasescu, Lidia Bulgarea, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268 473001, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire SF, PT, CS, DDE, DTAC, Liste de cantitati de lucrari la obiectivul de investitii ?Dublarea variantei de ocolire aMunicipiului Brasov? ? Faza I (sector DN11 ? DN13)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL BRASOV
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire SF, PT, CS, DDE, DTAC, Liste de cantitati de lucrari la obiectivul de investitii ?Dublarea variantei de ocolire aMunicipiului Brasov? ? Faza I (sector DN11 ? DN13)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire SF, PT, CS, DDE, DTAC, Liste de cantitati de lucrari la obiectivul de investitii ?Dublarea variantei de ocolire aMunicipiului Brasov? ? Faza I (sector DN11 ? DN13), conform Temei de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 9000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindsituatia personala a operatorului economic;Declaratie privind participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat constatator ORC;Informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat privind impozitele si taxele locale;Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, Bilant la 30.06.2010 inregistrat laorganele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani;Lista principalelor servicii de proiectare, prestate in ultimii 3 (trei) ani;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; CertificatISO 9001sau echivalent;
Certificat ISO 14001 sau echivalent; Proiectantul lucrarii trebuie sa faca dovada acreditarii AFER sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in ultimii 3 ani, respectiv sa fi incheiat un contract de prestari servicii cu obiect similar, de o valoare minim impusa de 450.000 lei fara TVA;Personal: 2 ingineri ? constructii de drumuri si poduri cuvechime in domeniu de 5 ani;1 topometrist cu o vechime in domeniu de 5 ani;1 geolog cu o vechime in domeniu de 5 ani;1 economist cu o vechime in domeniu de 5 ani;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2011 11:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV, SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTII SI IMPUTERNICITII ACESTORA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
NU ESTE CAZUL
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300846, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 (CINCI) ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL CONTENCIOS DIN CADRUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI BRASOV
Adresa postala: B-DUL EROILOR NR. 8, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Tel. 0268-416550/146, Email: [email protected], Fax: 0268-473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2011 12:48