Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INTOCMIRE STUDII DE FEZABILITATE SI PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, ELABORARE DOCUMENTATII PENTRU AVIZE, ACORDURI, AUTORIZATII SI ASISTENTA TEHNICA PE PERIOADA EXECUTIEI IN VEDEREA REALIZARII INVESTITILOR


Anunt de participare numarul 73837/20.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Draguseni - Mileanca
Adresa postala: com. Draguseni, Localitatea: Draguseni, Cod postal: 717140, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Cucu, Tel.0231549406, Email: [email protected], Fax: 0231549406, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de dezvoltare intercomunitara, de utilitate publica
Activitate (activitati)
- Sanatate- Constructii si amenajari teritoriale- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INTOCMIRE STUDII DE FEZABILITATE SI PROIECT TEHNIC, DETALII DE EXECUTIE, ELABORARE DOCUMENTATII PENTRU AVIZE, ACORDURI, AUTORIZATII SI ASISTENTA TEHNICA PE PERIOADA EXECUTIEI IN VEDEREA REALIZARII INVESTITILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul asociatiei de dezvoltare intercomunitara Draguseni-Mileanca si in comunele Draguseni si Mileanca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- pentru comuna DRAGUSENI
SF SI PROIECT TEHNIC PENTRU: - MODERNIZARE DC 21 COMUNA DRAGUSENI- CONSTRUIREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN SATUL PODRIGA COM. DRAGUSENI- RETELE DE CANALIZARE SAT PODRIGACOM. DRAGUSENI- MODERNIZARE SI DOTARE CAMIN CULTURAL SAT DRAGUSENI- MODERNIZARE SI DOTARE GRADINITA SAT DRAGUSENI- REABILITARE SEDIU PRIMARIE COMUNA DRAGUSENI
- pentru comuna MILEANCA
SF SI PROIECT TEHNIC PENTRU: - MODERNIZARE DC 21 DIN COMUNA MILEANCA- MODERNIZARE SI DOTARE CAMIN CULTURAL INCOMUNAMILEANCA- CASA SOCIALA IN COMUNA MILEANCA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- pentru comuna DRAGUSENI
SF SI PROIECT TEHNIC PENTRU: - MODERNIZARE DC 21 COMUNA DRAGUSENI- CONSTRUIREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA IN SATUL PODRIGA COM. DRAGUSENI- RETELE DE CANALIZARE SAT PODRIGACOM. DRAGUSENI- MODERNIZARE SI DOTARE CAMIN CULTURAL SAT DRAGUSENI- MODERNIZARE SI DOTARE GRADINITA SAT DRAGUSENI- REABILITARE SEDIU PRIMARIE COMUNA DRAGUSENI
- pentru comuna MILEANCA
SF SI PROIECT TEHNIC PENTRU: - MODERNIZARE DC 21 DIN COMUNA MILEANCA- MODERNIZARE SI DOTARE CAMIN CULTURAL INCOMUNAMILEANCA- CASA SOCIALA IN COMUNA MILEANCA
Valoarea estimata fara TVA: 728, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Ofertantul va prezenta o Garantie de participare la licitatie, pentru suma de: 7000 lei in moneda RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata serviciilor se vor efectua din bugetul local dupa accesarea Fondurilor FEADR, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 alin 2 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: - cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani minim 1.700.000 leiPentru a-si demonstra situatia economica si financiara ofertantul va prezenta urmatoarele documente: - Bilant la data de 31 decembrie 2007- declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani conform Anexei nr. 2 Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului- declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, conform formularului 12 E- 3 recomandari de la trei beneficiari de servicii ce se regasesc in lista aferenta formularului 12E;
- Se vor prezenta un contract similar incheiat si procesul verbal de receptie sau predare- primire- Informatii privind expertii propusi in echipa de executie a contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2009 11:00
Locul: Sediul ADI Draguseni-Mileanca, loc. Draguseni, jud. Botosani (in cadrul Primariei Draguseni)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor sau imputernicitiai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - FEADR , Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720004, Romania, Tel.0230-215383, Fax: 0230-215383
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod Postal 030084, Bucuresti, RomaniaCertificat de Inregistrare Fiscala (CIF): 20329980, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se vor depune conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii publice din cadrul A.D.I. DRAUSENI-MILEANCA
Adresa postala: loc. Draguseni, Localitatea: Draguseni, Cod postal: 717140, Romania, Tel.0231549406, Email: [email protected], Fax: 0231549406
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2009 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer