Licitatie Publica - Intocmire studii fezabilitate Amenajare trotuare 100000 m2
Anunt de participare numarul 83376/30.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Tat, Tel.0213101860, Email: [email protected], Fax: 0213101860, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire studii fezabilitate Amenajare trotuare 100000 m2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele locatii prevazute pentru realizarea obiectivului deinvestitii sunt: Bd. Regina Elisabeta, Pta Kogalniceanu, Bd Carol I, Bd Pache Protopopescu, Bd I.C. Bratianu, Bd Nicolae Balcescu, Bd Magheru, Pta Romana, Bd Dacia, Pta Victoriei, Calea Victoriei, Sos Kiseleff, Pta Universitatii
Bd Unirii, Pta Unirii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Studiul de Fezabilitate va trebui prezinte :
- un concept arhitectural unitar ;
- sa prezinte solutiile tehnice de realizare a conceptului arhitectural ;
- sa cuprinda indicatori tehnico-economici care sa tina cont de un nivel ridicat al calitatii executiei.
Valoarea estimata fara TVA: 840, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 8500 ronGarantia de buna executie -10% din valoarea totala a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local- plata prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 DIN O.U.G. nr.34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara: bilant contabil la 31.12.2008;Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: cifra medie de afaceri anuala-minim 1680000 ron; lichiditate generala mai mare sau egala cu 100%;Obligatii contractuale-formularul 5.
Asigurarea de raspundere civila profesionala-valoarea garantiei acoperita de polita de asigurare este de 800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica, Fisa experienta similara(Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a unui contract de proiectare reabilitare urbana, zona centrala a unui oras european, a carui valoarea totala sa fie de minim 240.000 lei, fara T.V.A.), Recomandari, Istoricul litigiilor, Informatii privind dotarile specifice, Resurse umane: Personalul cheie prezentat va contine obligatoriu:
- 1 arhitect specialist in Sistematizare urbana cu minim 20 ani experienta;
- 1 arhitect specialist in Sistematizare urbana cu minim 15 ani experienta;
- 1 inginer proiectant drumuri cu minim 20 ani experienta;
- 1 inginer proiectant drumuri cu minim 15 ani experienta
- 1 specialist in stiinte horticole
Informatii privind subcontractantii, Standarde de asigurare a calitatii (Certificat ISO 9001 sau echivalent), Standarde de protectia mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2009 10:00
Locul: Administratia Strazilor- Sala de consiliu - str.Domnita Ancuta, nr. 1, sect.1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare sireprezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei, nr.107-111, sect.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-3195183, Fax: 021-3191688
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Domnita Ancuta, nr.1, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Tel.021-3101860, Fax: 021-3101860
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2009 16:42