Licitatie Publica - Intocmire studiilor de fezabilitate, consultanta pentru intocmirea documentatiei de cofinantare
Anunt de participare numarul 9751/13.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala: Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MOANTA, Tel.0249/439377;407002, Email: [email protected], Fax: 0249/431708;439336, Adresa internet (URL): www.primariaslatina.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmire studiilor de fezabilitate, consultanta pentru intocmirea documentatiei de cofinantare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Slatina
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
intocmirea studiilor de fezabilitate, consultanta pentru intocmirea documentatiei de cofinantare din fonduri europene, consultanta pentru monitorizarea cofinantarii, proiectare obiective finantate, asistenta tehnica si consultanta pentru implementarea managementului pentru implementarea proiectelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
studii fezabilitate in domeniul infrastructurii
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare licitatie - 25000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantarea din bugetul local.Plata se va face pe baza facturilor confirmate de autoritate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se cere legalizarea asocierii grupului de ofertanti, ci numai acceptul scris al participantilor la executarea lucrarilor contractate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor inclusiv cele locale, certificat de inregistrare, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - bilantul contabil la 31.12.2005 si la 30.06.2006 - fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
veniturile pe anul 2006 din activitati similare de minim 100.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista persoanelor care se vor ocupa de intocmirea studiilor si dovada calificarii profesionale, lista principalelor servicii in ultimii 3 ani, resurse tehnice, resurse umane, experienta similara recomandare beneficiar, certificat de calitate ISO 9001 sau echivalent sau adeverinta de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
25%
Descriere:
2.
propunerea tehnica
35%
Descriere:
3.
din analiza propunerii sa rezulte o buna cunoastere a legislatiei si a procedurilor pentru aplicatiile la cofinantare din fonduri structurale
15%
Descriere:
4.
experienta anterioara cu autoritatea contractanta si cunoasterea problematicii regionale
15%
Descriere:
5.
certificare in domeniul standardelor europene in constructii (FIDIC sau echivalent)
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face la casieria unitatii dupa o solicitate scrisa din partea operatorului economic
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2007 16:00
Locul: Slatina strada Mihail Kogalniceanu nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare oferte - reprezentantii operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
nu se accepta oferte alternative
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul APL Juridic- Primaria Slatina
Adresa postala: strada Mihail Kogalnicenu, nr.1, jud Olt, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Tel.0249/439377, Email: [email protected], Fax: 0249/431708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2007 12:05