Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmirea cartilor tehnice pentru unitatile de invatamant aflate in subordinea Administratiei Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice ? Sector 1


Anunt de participare numarul 137022/30.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1
Adresa postala: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Punct(e) de contact: Mihail Dragos BADEA, Tel. +40 213193251, Email: [email protected], Fax: +40 213193252, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrare unitati de invatamant si unitati sanitare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmirea cartilor tehnice pentru unitatile de invatamant aflate in subordinea Administratiei Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice ? Sector 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Unitatile de invatamant preuniversitar din administrarea AUIPUSP - Sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica, in vederea intocmirii cartilor tehnice pentru cladirile aflate in asubordinea Administrtiei Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice ? Sector 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71221000-3 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71300000-1-Servicii de inginerie (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
71351000-3-Servicii de prospectare geologica si geofizica si alte tipuri de prospectare stiintifica (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
111
Valoarea estimata fara TVA: 17, 560, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare in suma fixa, reprezinta 1% din valoarea estimata a contractuluifara TVA, este de 175.600 lei.Se va completa Formular 15, Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:9.316 lei; Modul de constituire a garantiei de participare, conform HG 952/2006, cu modificari si completari: -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau -ordin de plata in contul A.U.I.P.U.S.P., deschis la Trezoreria Sector 1 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular, avandu-se in vedere inclusiv acoperirea clauzei impuse prin art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1). In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana autorizata. In acest caz se solicita prezentarea documentului de certificare emis desocietatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea de asigurari straina are relatii de corespondent, privind valabilitateasemnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara; Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari, exclusiv TVA. Se va completa Formularul 16.Garantia de buna executie se constituie prinprintruninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G.nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie acontractului subsecvent in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului subsecvent, subsanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G.nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Formularul 1 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa
prezinte acest formular). Formular 2 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este
obligat sa prezinte acest formular). Formular 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular precum si subcontractanti declarati)Persoanele din cadrul autoritatii contractante, cu rol de decizie implicate in procedura de atribuire sunt: Mihail Dragos Badea, Cucu Mihai Dan, Angelescu Teodora, Virlan Florica si conform Ordinului ANRMAP 170/2012 - persoanele care aproba bugetul aferent autoritati contractante - Anca Ludu, Bogdan Pitigoi, Andrei Ioan Chiliman. Ofertantul va completa Formularul 4 - Declaratie privind eligibilitatea.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Se va completa Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular - Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si -a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei?in oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011: (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana, legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2009, 2010 si 2011.
Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de
organele competente
Se solicita ca media Cifrei de afaceri globalein ultimi 3 ani, sa fie egala sau mai mare de 3.700.000, 00 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea recomandarii datate, semnate si parafate de
beneficiar ori a certificatului constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.
Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani; Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani
Ofertantul va prezenta la cel mult 5 (cinci) contracte incheiate in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), cu o valoare insumata, egala sau mai mare decat 17.000.000lei si al caror obiect a fost si prestarea unor servicii de proiectare in domeniul arhitectura si inginerie.Se completeaza fise distincte pentru fiecare contract, care vor fi
confirmate, prin prezentarea contractului de prestari servicii in
copie, al procesul-verbal de receptie la terminarea prestarii
serviciului in copie precum si recomandarile din partea
beneficiarilor .
- Prezentarea proceselor verbale de receptie sau a altor documente justificative prin care sa se faca dovada prestarii serviciului .
Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, conform cerintelor din caietul de sarcini.Ofertantul va mentiona care sunt echipamentele, laboratoarele, softuri si alte mijloace fixe si dotari si faptul ca sunt asigurate din dotarea proprie.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de cel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului: -Minim 25 (douazecisicinci) de statii de lucru cu sistem de operare cu licenta;
-Minim 2 (doua) dispozitive tip plotter, format A0+, color-Minim 15 (cincisprezece) licente pentru programe de tip CAD, care sa prezinte suport nativ pentru fisiere tip dwg;
-Minim 10 (zece) licente pentru programe de editare si scriere fisiere tip doc sau xls;
-Minim 3 (trei) licente pentru programe spatiale dedicate calculului structural;Operatorul va face dovada detinerii echipamentelor si softurilor prin documente justificative (facturi, acte de proprietate, licente, etc) In cazul utilajelor detinute prin contract/conventie de inchiriere,
declaratia va fi data atat de catre locator cat si de catre ofertant.
Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajatsi asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica conform cerintelor din caietul de sarcini
-Project Manager ?atestat profesional autorizat de CNFPA, -Arhitect cu drept de semnatura atestat de Ordinul Arhitectilor din Romania -minim 2 ? absolventi ai unei facultati cu profilul arhitectura.Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului
-Verificator de proiecte, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Constructiilor, pentru exigentele B1, D, E, F- arhitect, absolvent al unei facultati cu profilul arhitectura.-Verificator de proiecte, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Constructiilor, pentru exigenta C - inginer, absolvent al unei facultati cu profilul constructii.
Expert tehnic, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Constructiilor, pentru exigenta A1- inginer, absolvent al unei facultati cu profilul constructii.-Expert tehnic, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Constructiilor, pentru exigenta C- inginer, absolvent al unei facultati cu profilul constructii.
Expert tehnic, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Constructiilor, pentru exigentele B1, D, E, F- arhitect, absolvent al unei facultati cu profilul arhitectura.
-Inginer instalatii- inginerabsolvent al unei facultati cu profilul instalatii
-Inginer drumuri- inginerabsolvent al unei facultati cu profilul drumuri
Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita de catre autoritatea contractanta documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
Standardele de asigurarea calitatii
ISO 9001/2008
Standarde de protectia mediului ISO 14001/2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (70 de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P1 financiar n = (pret minim/pret n) x 70
2.
Termen de executie
30%
Descriere: a)Pentru cel mai mic termen de prestare a serviciilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 30 puncte; b)Pentru alt termen de prestare a serviciilor decat cel prevazut la litera a) se acorda puncte proprtional cu punctajul maxim acordat astfel: Ptermen de exec.(n)=[termenminim de executie ofertant/termen maxim de executie(n)]x 30Termenul de executie va fi exprimat in luni Durata de executie maxim acceptata este de 10 luni Durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 3 luni
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2012 11:00
Locul: La sediul AUIPUSP - Sector 1 din Bdul. Poligrafiei nr. 4, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca in urma aplicari criteriului de atribuire 2 sau mai multe oferte au punctaje egale, atunci pentru departajare, comisia de evaluare va solicita reofertarea in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256 indice 2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
A.U.I.P.U.S.P. - Sector 1
Adresa postala: B-dul. Poligrafiei nr. 4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Tel. +40 213193251, Fax: +40 213193252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2012 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer