Licitatie Publica - Intocmirea documentatiei tehnice constand in expertiza tehnica + DALI + PT + DDE + CS privind obiectivul: Reabilitarea DJ 708, km 25+100-37+100, Madrigesti- Gurahont
Anunt de participare numarul 110811/03.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, Email: [email protected], Fax: 0357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmirea documentatiei tehnice constand in expertiza tehnica + DALI + PT + DDE + CS privind obiectivul: ReabilitareaDJ 708, km 25+100-37+100, Madrigesti- Gurahont
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sector Madrigesti-Gurahont, jud.Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea documentatiei tehnice constand in expertiza tehnica + DALI + PT + DDE + CS privind obiectivul: ReabilitareaDJ 708, km 25+100-37+100, Madrigesti- Gurahont, conform temei de proiectare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmirea documentatiei tehnice constand in expertiza tehnica + DALI + PT + DDE + CS privind obiectivul: ReabilitareaDJ 708, km 25+100-37+100, Madrigesti- Gurahont
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de: 1200 lei; Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fondul de investitii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere-subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.1 din , Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul nr. 1.1 , Fisa?Informatii generale? formular nr. 2;Declaratia privind eligibilitatea - Formularul nr. 3, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local, Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct d vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009; Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate sa fie de minim: 140.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani de activitate - Formular nr. 7;Experienta similara -Formularul 5, Recomandare din partea beneficiarului, Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a muncii - Formularul nr. 15
Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora ? Formularul nr. 16, insotita de acordurile de subcontractare incheiate Formular nr. 16A; Lista privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociatisi specializarea acestora ? Formular nr. 17A, insotita de un acordurile de asociere Formularul nr. 17, Certificatului de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 (implementat)similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere? Formular nr. 10
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani de activitate cel putin un contract sau cel mult 3 contracte cu obiect de activitate similar care insumate sa fie de minim 60.000, 00 lei, fara TVA. Personal minim solicitat: un verificator proiecte atestat in specialitatea constructii de drumuri; doi ingineri C.F.D.P., un specialist topograf autorizat OCPI;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
70
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.02.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2010 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare; reprezentantii ofertantilor (imputerniciri, copie CI);reprezentantii UCVAP (dupa caz); alte persoane dupa caz expertii cooptati;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica: 25 zile calendaristice, de la data semnarii acestuia de ambele parti, dupa cum urmeaza: -12 zile pentru intocmire expertiza tehnica+ DALI, obtinere certificat de urbanism;
- 3 zile pentru aprobarea solutiei;
- 10 zile pentru intocmire PT+DDE+CS, depunerea documentatiilor de avizare catre avizatorii solicitati prin certificatul de urbanism.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: B-dul Gen.Vasile Milea, nr.2, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel. 0257/228908, Email: [email protected], Fax: 0257/251700, Adresa internet (URL): www.tribunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.J.Arad-Servicul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: str.Corneliu Coposu, nr.22, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Tel. 0357/731100, Email: [email protected], Fax: 0357/731287
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2010 16:44