Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmirea documentatiei tehnico-economice necesara depunerii unei aplicatii de finantare pentru proiectul Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Harghita


Anunt de participare numarul 92171/12.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii Nr. 5, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: KLARA-PIROSKA KALAMAR, Tel.0266-207720, Email: [email protected], Fax: 0266-207725, Adresa internet (URL): www.judetulharghita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmirea documentatiei tehnico-economice necesara depunerii unei aplicatii de finantare pentru proiectul Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Harghita - Romania
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea documentatiei tehnico-economice necesara depunerii unei aplicatii de finantare pentru proiectul Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Harghita in cadrul Axei prioritare 2 al Programului Operational Sectorial de Mediu 2007-2013, respectiv: Faza I. : Studiu de fezabilitate, documentatii pentru obtinerea autorizatiilor si avizelor solicitate in Certificatul de urbanism, Analiza cost-beneficiu, Analiza institutionala, Studiu de impact asupra mediului, Cerere de finantare, Faza II. : Proiect tehnic, Proiect de autorizare a lucrarilor de construire, Documentatie de licitatie pentru atribuirea contractelor de lucrari pentru executia constructiilor proiectate (Caiete de sarcini), precum si alte documente necesare solicitate in ghidul solicitantului pentru proiectul Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Harghita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Etapa I: servicii de elaborare al Studiului de fezabilitate, ale documentatiilor pentru obtinerea autorizatiilor si avizelor solicitate in Certificatul de urbanism, a Analizei cost-beneficiu, a Analizei institutionale, al Studiului de impact asupra mediului, a Cererii de finantare, precum si ale altor documente solicitate in ghidul solicitantului pentru proiectul Sistem integrat de management al deseurilor in judetul Harghita, ce urmeaza sa fie propus spre finantare prin Axa prioritara 2 din POS Mediu,
Etapa II: servicii de elaborare al Proiectului tehnic, al Proiectului de autorizare a lucrarilor de construire, a Documentatiei de licitatie pentru atribuirea contractelor de lucrari pentru executia constructiilor proiectate (Caiete de sarcini), precum si asistenta tehnica din partea proiectantului, permanent pe parcursul executiei lucrarilor, conform legislatiei in domeniu.A se vedea Caietul de sarcini, parte a prezentei documentatii, si Master Plan-ul elaborat in anul 2006.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 193, 278RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 30.000, 00 RONGarantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al CJ Harghita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se solicita completarea Formularului nr. 1, Declaratie privind eligibilitatea
- se solicita completarea Formularului nr. 2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006- se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului /Autorizatie de functionare/altele echivalente din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea.- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita completarea Formularului nr. 3 Informatii generale cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Se solicita bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2008 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta intocmita la 31.12.2008, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani sa fie 5.000.000 lei.- Rezultatul exercitiului financiar pe ultimii 3 ani sa fie pozitiv (profit).In cazul in care oferta este depusa de o asociere rezultatul exercitiului financiar pe ultimii 3 ani trebuie sa fie pozitiv (profit) pentru fiecare asociat in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita completarea Formularului nr. 4, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, precum si a Formularului nr. 4A EXPERIENTA SIMILARA*) Detalierea proiectelor incluse in Formular nr. 4
se solicita completarea Formularului nr. 5 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul sa dispuna, cel putin, de: a) - 1 coordonator de proiect, nominalizat: - cu studii superioare, - cu experienta de cel putin 10 ani in proiectare si consultanta tehnica, - cu experienta ca sef de echipa in proiectarea a cel putin 2 proiecte de gestionare al deseurilor unde proiectarea s-a facut pentru cel putin 2 locatii diferite, finalizate in ultimii trei ani, .- cel putin 1 din aceste proiecte a avut valoarea de investitie mai mare de 4.000.000 euro.b) - 3 ingineri constructori, cu experienta relevanta in proiectarea (SF, PT, DDE) unui obiectiv de gestionare al deseurilor in ultimii trei ani, cu valoare de investitie mai mare de 2.000.000 euro;c) - 1 inginer responsabil de coordonarea recultivarii depozitelor de deseuri, d) - 2 ingineri instalatori, cu experienta relevanta in proiectarea/operarea/construirea retelelor de utilitati publice;e) - 2 experti economic/ financiari, cu experienta de cel putin 5 ani in domeniul financiar/economic sau in domeniul managementului proiectelor europenef) - 2 experti de mediu, cu experienta relevanta in Evaluarea impactului asupra mediului pentru un sistem integrat de management al deseurilor, g) - 1 expert juridic sau institutional, cu experienta relevanta in domeniul gestionarii deseurilor, sau a unor proiecte similare ca valoare si complexitate.Se solicita ca personalul cheie sa aiba o experienta profesionala de cel putin 5 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S238-341100 din 10.12.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2010 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Harghita camera 330/A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030038, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Szasz Endre nr. 4, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530114, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios al CJ Harghita
Adresa postala: P-ta Libertatii nr. 5, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Tel.0266-207709
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2009 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer