Licitatie Publica - Intocmirea documentatiilor : Proiect tehnic; Caiet sarcini; Documentatie de executie; Documentatie Certificat Urbanism; Documentatie Autorizatie de Construire Documentatie pentru obtinerea de avize, conform S.F ,,Reabilitare peisagistica si extinde
Anunt de participare numarul 40011/29.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SLANIC MOLDOVA
Adresa postala: STR.V.ALECSANDRI NR.4, Localitatea: Slanic-Moldova, Cod postal: 605500, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA LENUTA BUTAN, Tel.0234/348119, Email: [email protected], Fax: 0234/348829
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmirea documentatiilor : Proiect tehnic; Caiet sarcini; Documentatiede executie; Documentatie Certificat Urbanism; DocumentatieAutorizatie de Construire Documentatie pentru obtinerea de avize, conform S.F , ,Reabilitare peisagistica si extindere spatii verzi amenajare oras Slanic Moldova, judetul Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SLANIC MOLDOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74252000-0 - Servicii de arhitectura peisagistica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmirea documentatiilor : Proiect tehnic; Caiet sarcini; Documentatiede executie; Documentatie Certificat Urbanism; DocumentatieAutorizatie de Construire Documentatie pentru obtinerea de avize, conform S.F , ,Reabilitare peisagistica si extindere spatii verzi amenajare oras Slanic Moldova, judetul Bacau
Valoarea estimata fara TVA: 1, 235, 112.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 20.000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
, , Conform Ordinul Ministrului nr.1166 din 17 iulie 2007 Programului nationala calitatii mediului prin realizarea de spatii verzi in localitati si din bugetul local la cap. 51.02.71
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori au dreptul de a se asocia in scopul depuneri unor oferte comune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc eligibilitatea: - Declaratie privind eligibilitatea art.180 formular nr.12 A
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 formular nr.12 B
- Delaratie privind calitatea de participant la procedura formular nr.12 C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita bilantul contabil pe ultimi 3 ani si ultimul din 30.06.2007
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimi 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii dovezii indeplinirii si finaiizarii, in ultimi 3 ani, cel putin a unuicontract care a avut ca obiectexecutarea unor servicii similare.
- Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii asigurarii de catre ofertant a cel putin un inginer peisagistic si un arhitect cu drept de semnatura
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIA UNITATI SAU CU ORDIN DE PLATA IN CONTUL RO42TREZ06821160250XXXXX DESCHIS LA TREZORERIA SLANIC MOLDOVA, COD FISCAL 4278442
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2008 10:00
Locul: PRIMARIA ORASULUI SLANIC MOLDOVA STR. V. ALECSANDRI NR. 4 JUD. BACAU BIROU SECTETARIAT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE, PERSOANE IMPUTERNICITE DE FIRMELE OFERTANTE SI INVITATI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului nationala calitatii mediului prin realizarea de spatii verzi in localitati si din bugetul local, Conform Ordinul Ministrului nr.1166 din 17 iulie 2007
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Romania, Bucuresti, Sector 3, Str. Stavropoleos, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40)21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40)21 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul administratiei publice locale - juridic
Adresa postala: Adresa: V. Alecsandri, Nr. 4, Localitatea: Slanic Moldova, Cod postal: 605500, Romania, Tel.0234/348911, Email: [email protected], Fax: 0234/348829
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2007 16:46