Licitatie Publica - Intocmirea documentatiilor aferente proiectului: ?Reabilitarea infrastructurii urbane si imbunatatirea serviciilor urbane, inclusiv transportul urban pentru zona Cartier Darmanesti (spre Garcina) si Sala Sporturilor de pe Calea Romanului
Anunt de participare numarul 101932/14.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: RO-610101, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Munteanu, Tel. 0233218991, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233215374, Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmirea documentatiilor aferente proiectului: ?Reabilitarea infrastructurii urbane si imbunatatirea serviciilor urbane, inclusiv transportul urban pentru zona Cartier Darmanesti (spre Garcina) si Sala Sporturilor de pe Calea Romanului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea documentatiilor necesare depunerii de catrea mun P. Nt. de aplicatii in vederea obtinerii finantarii prin fonduri nerambursabile FEDR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 490, 776RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 2.500 lei, garantia de buna executie - 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare / asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ofertanti/ofertanti asociati : Declaratii privind eligibilitatea , conform art. 180/ O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 /O.U.G. nr. 34/2006Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat - ANAF.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local. Vor fi eliminati operatorii economici cu datorii restante la bugetul general consolidat.Calitatea de participant la procedura.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor .
Certificat de inregistrare si codul unic, emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind societatea .- Informatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani- minim 980.000 lei.
Ofertantul va prezenta copii ale bilantului la 31.12.2009, cu confirmarea de la Registrul Comertului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani de minim 980.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Se vor prezenta CV-uri.
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
Experienta similara si recomandare in proiectare, pentru un proiect finantat din fonduri europene cu incheierea unui contract in valoare de minim 120.000 euroStandarde de asigurare a calitatii:
prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent;
- prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului ISO 14001sau echivalent;
- prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001 sau echivalentNu se accepta sisteme de management in curs de certificare.
Informatii privind subcontractanti/asociere.
Informatii privind securitatea si sanatatea in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract de prpiectare in valoare de minim 120.000 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2010 11:00
Locul: Primaria mun. Piatra Neamt nr.6-8 - Sala de consilui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia si imputernicitii din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Obtinerea de fonduri in cadrul Programuli Operational Regional Axa 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?DOMENIUL DE INTERVENTIE 1.1 -?Planuri integrate de dezvoltare urbana?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 / 310.46.41, Fax: 021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Cuza Voda , nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234/513296, Fax: 0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term de 5 zile cf art 256^2 alin (1) lit b)/OUG 34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primariei P. Neamt
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.6- 8, Localitatea: P. Neamt, Cod postal: 610101, Romania, Tel. 0233/218991, Fax: 0233/215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2010 13:53