Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmirea documentatiilor de arhitectura, cadastrale de identificare , dezmembrare , stabilire situatie juridica , studii geotehnice si ridicari topo , intabulare , imobile din patrimoniul Municipiului Sacele


Anunt de participare numarul 76680/06.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sacele
Adresa postala: P-ta Libertatii Nr. 17, Localitatea: Sacele, Cod postal: 505600, Romania, Punct(e) de contact: Irina Filip, Tel.0268276164, Email: [email protected], Fax: 0268273091, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Intocmirea documentatiilor de arhitectura, cadastrale de identificare , dezmembrare , stabilire situatie juridica , studii geotehnice si ridicari topo , intabulare , imobile din patrimoniul Municipiului Sacele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Sacele
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 3, 057, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea documentatiilor de arhitectura, cadastrale de identificare , dezmembrare , stabilire situatie juridica , studii geotehnice si ridicari topo , intabulare , imobile din patrimoniul Municipiului Sacele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 3, 057, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 40.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere daca este cazul /subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181
Cerinta obligatorie: - certificate de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si local.-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Cerinta obligatorie: Certificatul de inregistrare/ certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului de pe linga Camera de Comert si Industrie nationala sau Teritoriala cu extras din documentelede constituireale societatiisau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului, din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate executarea serviciilor.
-Certificat unic de inregistrare (CUI)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale prezentare formular B2 conform O.U.G. 34/2006
Bilant contabil pozitivla data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- autorizatie aflata in perioada de valabilitate eliberata de OCPI- Dovada detineriilicentelor software pentru: - AutoCad Civil Design 3D-format electronic de tip .dvg, .dxf- AutoDesk Civil 3D;
- Microsoft Office- format electronic de tip .doc , sau alte programe similare-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-Fisa/fise de informatii privind experienta similaraCerinta minima: indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani aunor contracte care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare si care au avut cumulat valoarea minima de 20.000 euro. Acte doveditoare solicitate: contractul si procesul-verbal de receptie. Servicii similare reprezinta acele servicii care, in conformitate cu schema de structura a CPV, sunt grupate, de regula, in aceeasi subclasa elementara.-Minim 2 recomandari din partea altor beneficiari ai serviciilor prestate de operator din ultimii 3 ani .-Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, care este strict necesar pt indeplinirea contractului.- Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii serviciilor si programul calitatii avizat de specialisti sau de organisme abilitate in acest sens.
ISO 9001;
-Certificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor standardSR-EN- ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2009 11:00
Locul: Primaria Mun . Sacele P-ta Libertatii Nr. 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane cu imputernicire scrisa din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Mun. Sacele
Adresa postala: P-ta Libertatii Nr. 17, Localitatea: Sacele, Cod postal: 505600, Romania, Tel.0268276246, Fax: 0268273091
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2009 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer