Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Intocmirea documentatiilor de cadastru necesare intabularii terenurilor apartinand domeniului public al statului, aflat in administrarea MT si concesionate catre CNCF CFR SA si intabularea in cartile funciare locale, aflate pe raza unitatilor teritorial a


Anunt de participare (utilitati) numarul 69902/12.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala - Serviciul Achizitii Publice, Tel.0724399101, In atentia: Daniela Manea, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Intocmirea documentatiilor de cadastru necesare intabularii terenurilor apartinand domeniului public al statului, aflat in administrarea MT si concesionate catre CNCF CFR SA si intabularea in cartile funciare locale, aflate pe raza unitatilor teritorial administrative Municipiul Bucuresti (sectoarele 1, 4 si 6), Chitila, Chiajna, Bragadiru, Magurele, Jilava, Vidra, Colibasi, Comana, Mihai Bravu, Baneasa, Daia, Fratesti si Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti (sectoarele 1, 4 si 6), Chitila, Chiajna, Bragadiru, Magurele, Jilava, Vidra, Colibasi, Comana, Mihai Bravu, Baneasa, Daia, Fratesti si Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea documentatiilor de cadastru necesare intabularii terenurilor apartinand domeniului public al statului, aflat in administrarea MT si concesionate catre CNCF CFR SA si intabularea in cartile funciare locale, aflate pe raza unitatilor teritorial administrative Municipiul Bucuresti (sectoarele 1, 4 si 6), Chitila, Chiajna, Bragadiru, Magurele, Jilava, Vidra, Colibasi, Comana, Mihai Bravu, Baneasa, Daia, Fratesti si Giurgiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata estimata de intabulat 344 ha
Valoarea estimata fara TVA: 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 8000 lei cu scrisoare bancaraGARANTIA DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
"Alte cheltuieli de investitii" defalcata pe categorii de bunuri cu finantare de la buget de stat in anul 2008 - Conform Legii bugetului de stat nr. 388/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere a personalului principal de conducere (administrator, directori si contabil sef) privind situatia personala eligibilitatea in original2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 -original3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care ofertantul este stabilit -original
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului de a sustine executia de servicii -originalCifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de sustinere a serviciului pentru care ofertantul este considerat calificat la acest punct trebuie sa fie egala sau mai mare de 1.340.000 lei.b) Bilanturile contabile, din ultimii 2 ani (2006 si 2007), vizate si inregistrate de organele competente - copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Operatorii economici vor prezenta Autorizatiile ANCPI (fost ONCGC), pentru: Clasa I - pentru categoria de lucrari D2 Lista serviciilor executate in ultimii 3 ani pentru cele mai importante servicii, si care va contine valori, perioada si locul executiei serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiari- 1 contractdincaresarezultecaaintabulatdomeniulpublicinsuprafataminimade100 hasau ,
- 2 contracte dincaresarezultecaaintabulatdomeniulpublicinsuprafataminimade130 hasau , - 3contracte dincaresarezultecaaintabulatdomeniulpublicinsuprafataminimade170 ha .4 Recomandare din partea beneficiarului serviciului.5 Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluiPersoanele de specialitate responsabile direct de indeplinirea contractului vor fi : cel putin 3 ingineri de specialitate autorizati de Ordinul Geodezilor din Romania cu gradul I sau de ANCPI cu categoria DDeclaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Operatorul economic va trebui sa faca dovada ca pentru prestarea serviciului licitat va folosi dotarile tehnice MINIME1.Unitati GPS cu posibilitatea masuratorilor in timp real 3 buc2.Statii topografice totale 2 buc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.01.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: cash la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2009 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2009 11:00
Locul: str. Dinicu Golescu, nr. 38, Palat CFR, cam 50 etj. 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite care vor prezenta BI/CI/pasaport original sau copie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei Nr.5 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40/021/3195180, Email: [email protected], Fax: +40/021/3195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40/021/3104641, Email: [email protected], Fax: +40/021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF CFR SA, Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40/021/3151117, Fax: +40/0213151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2008 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer